Kära Micke kan du avslöja för oss hur mkt pengar får du från Wizzair för att du skyddar deras heder och samvete så ivrigt?
Har du tagit en liten stund och ringt till Norwegians kundtjänst själv? Jag tväkar att Du har gjort det kära vän. Jag har ringt dom andra gången, ...utan att behöva betala 10kr i minuten

Den snälla rara fröken har förklarat för mig tydligt och SNÄLLT med lite förvåning i rösten att JA, det stämmer, jag får åka med 2 kolli som sammanlagt FÅR VÄGA 40kg alltså 20kg+20kg UTAN ATT BETALA EXTRA BAGAGE VIKT FÖR DET! 65kr+65kr=130kr! Max bagage vikt per resenär får inte överstiga 60kg, alltså 20kg får vara max extra bagage vikt som går att betala för...nu går jag inte in igen i våra räkningar Micke, det får Du förklara om du vill hur blir 20kg extra övervikt 2600kr

Min kära vän ta din mobil och ring till Norwegian, och sluta försvara Wizzair!
Alla som tvekar, ring till Norwegians kundtjänst istället för att lyssna på mera missledande information...nu var jag snäll och ville inte ta det engelska uttrycket för sånt här som börjar med B---S
Här har ni allt Ni behöver, fy på dig Micke
Norwegians Kundservice
Bokning: +46 (0)770-45 77 00
Öppettider: måndag till fredag 06.00-22.00, lördag 08.30-19.30 och söndag 08.30-19.30.
E-post:
customerservice@norwegian.se