ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-11-24, 22:27

Jojje

Question Smart wings till Phuket
Hej !
Skall resa med Smart Wings från köpenhamn till Phuket i januari och har solresor som researrangör. Finns där någon som flugit med dessa tidigare och kan dela med sig av sina upplevelser så blir jag jätteglad, jag tror att det är en B767 som vi ska flyga med.

Mvh Johan
Svara med citat

Gammal 2008-11-25, 04:43

malama

Världsvan
malama är uppkopplad nu
malamas avatar

Reg.datum: jul 2008

Rykte: 4

Standard
Om det är det tjeckiska bolaget Smartwings du menar (och jag vet inget annat med det namnet) så är det ett dotterbolag till Travel Service Airlines. Smartwings har inga egna flygplan, även om ett par av Travel Service Boeing 737 är målade i Smartwings färger. MEN de har inga Boeing 767. Om de skall hyra in någon 767:a mellan nu och januari vet jag inte, men eftersom de inte har någon 767 i flottan kan du inte räkna med att höra från någon med erfarenhet. I princip kan deras Boeing 737-800 användas för trafik till Thailand (med mellanlandning), men jag vet inte om de flyger med dem dit.
Svara med citat

Gammal 2008-12-05, 02:49

malama

Världsvan
malama är uppkopplad nu
malamas avatar

Reg.datum: jul 2008

Rykte: 4

Standard
En liten uppdatering: Travel Service Airlines tog leverans av en Boeing 767-300ER idag den 4 december i Prag, och det är säkert den maskinen de kommer att använda. Maskinen är en 17 år gammal 767:a som började sitt liv hos SAS och de har hyrt den från Icelandair.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8