ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-09-21, 20:41

voiebyen

Nykomling
voiebyen är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2009

Rykte: 0

Standard Norske medlemmer...
Hei alle sammen!

Først må jeg få takke for et fantastisk iniativ med denne flygradaren, det var veldig gøy å få et slikt verktøy slik at man kan følge flytrafikken. Jeg undrer om det er noen andre norske fans av flygradar.nu representert her inne på forumet?

Jeg vurdrer å kjøpe min egen SBS-1 Radar, men synes den fortsatt er litt dyr. Jeg skal til USA om tre uker å vurderer om jeg skal kjøpe min egen til NOK 4000,- der borte. Vil jeg kunne knytte denne radaren til flygradar.nu og vil dette bedre dekningen her for Sør-Norge? (Kristiansand)

Når åpner Bene-lux, DE, samt FR og GB?

Mvh

Voiebyen
Svara med citat

Gammal 2009-09-23, 15:07

Kjelleman

Medlem
Kjelleman är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2009

Rykte: 4

Standard
Hej o välkommen Voiebyen!

Jag ser att ingen hunnit svara ännu så jag sk försöka. Det finns Norska vänner här i forumet då och då hur många vet jag inte. Kul att du tänker skaffa en egen radar och koppla hit, mig veterligen så går det bra. Kontakta Micke en av admin och ägare till siten.
Åter Välkommen hit Voiebyen.

Gammal 2009-09-23, 22:11

CharlieLima

Moderator
CharlieLima är inte uppkopplad
CharlieLimas avatar

Reg.datum: feb 2008

Rykte: 5

Skicka ett meddelande via MSN till CharlieLima Skicka ett meddelande via Skype™ till CharlieLima
Standard
Att ansluta sig till nätverket ska inte vara några problem, dock lite tveksam till att en mottagare i Kristiansand skulle utöka täckningen nämnvärt. Kanske i västlig och sydlig riktning men då måste den nog sitta ganska högt.

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8