Citat:
Ursprungligen postat av Gäst
CARRE74 du kan ju faktiskt börja träna med att inte ha på capslock och trycka shift när du inte behöver det. Tänk dig att du skriver på ett papper och ingen kommer gilla det om du bara har stora bokstäver. Så du kan träna på skriva riktiga meningar på datorn.
Jag kom på detta för det är litte jobbigt att DU SKRIKER
|
Hej igen!Jaha okey men ni måste förstå att jag skriker inte som ni tror.
Jag tycker inte om att höra negativa saker om mig.Jag tycker ni borde tänka lite för.Alla har rätt att säga sin åsikt och inte anklaga varandra och det e onödigt.Låt alla skriva vad man vill.Caps lock eller inte.Sluta att göra så mot mig är ni snälla.Jag vill inte ha otrevliga vänner utan trevligt med vänner här.
Själv är jag mkt intresserad av resor och flyg och sådant.Jag kan förstå Micke och hans team att de sliter för att vi ska kunna titta på sidan så klart.
Jag tycker att ni kan väl förstå hur man skriver.Alla är olika på sitt sätt att skriva.Låt oss att skriva hur man vill.Caps lock är man ju van med.Du o ni andra ska inte bestämma hur jag ska skriva.Låt andra skriva hur dom vill.
Var vänlig och sluta anklaga att jag skriker med Caps lock.Ni vet ju ingenting om vad caps lock används för.Man får välja Caps lock eller vanliga skriftiga meningar.Vad gör ni annars här på forumet då?Jag e här för att bara fråga vad som hänt med radar och sånt.Annars tycker jag att du borde tänka för vad du skriver till andra som man inte känner ens.Var lite försiktig på vad du säger.Låt alla va trevliga mot varandra.Snälla ni.Annars är ju lika bra att man går ur reseforumet.Inte kul.Låt alla ha sina egna åsikter i fred oxå.
Mvh Carre74 Carina Jernberg.=)