ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-02-01, 16:27

Domi

Nykomling
Domi är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2012

Rykte: 0

Standard Ayia Napa eller Laganas sommaren 2012 ?
Vi är 5 Killar som ska åka på festresa i sommar och vi har dessa två alternativen.... Vi vill gärna ha hjälp att välja ! vilket är bäst ?
Svara med citat

Gammal 2012-02-06, 15:57

Gäst

Standard Åk till Laganas!!
Åk till Laganas. Jag va där sommaren 2011 med ett par kompisar och vi hade en riktigt rolig vecka med maaaaaassa fest! Grymma klubbar. Om ni åker dit så måste ni till Rescue! Sen får ni inte missa Wakiki längst ner mot vattnet!

Var i Napa för 2 år sen och där är det bara en massa fjortisar som är på sin första utomlandsresa och själva stället är ett riktigt drägg ställe. Inget jag skulle rekomendera, om ni inte vill festa med fjortisar såklart.
Svara med citat

Gammal 2012-02-06, 19:09

Gäst

Wink Laganas 2012 ?
Vi är 3 tjejer som funderar på att boka resa till laganas i sommar, typ i juli-augusti nån gång!

Funderar på hotel majestic spa & hotel, någon som bott där ?
All inclusive var det, hur är den ? och hur är drinkarna ? starka ?
O maten ?

Ungefär vilken ålder är det på folket som åker ?
Vi är 23 år.. var i napa i somras, där vare ju bara 18åringar....
vore grymt om det finns lite äldre folk där !

Sååå, äre bara att boka om vi vill ha en galen festvecka i sommar ?!

/Josefine, samantha & frida
Svara med citat

Gammal 2012-03-09, 22:57

Gäst

Standard Laganas!!
Vi är nio tjejer som har bokat en resa till Zakynthos Laganas. Vi ska bo på hotel Esperia som ligger på en bargata och 30 meter till stranden. Vi åker den 14 - 21 Augusti då det är som varmast som vi har hört!
Svara med citat

Gammal 2012-03-19, 22:27

Ccaroline

Thumbs up Thumbs up för majestic
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Vi är 3 tjejer som funderar på att boka resa till laganas i sommar, typ i juli-augusti nån gång!

Funderar på hotel majestic spa & hotel, någon som bott där ?
All inclusive var det, hur är den ? och hur är drinkarna ? starka ?
O maten ?

Ungefär vilken ålder är det på folket som åker ?
Vi är 23 år.. var i napa i somras, där vare ju bara 18åringar....
vore grymt om det finns lite äldre folk där !

Sååå, äre bara att boka om vi vill ha en galen festvecka i sommar ?!

/Josefine, samantha & frida

Jag och mina vänner bodde på majestic förra sommaren och vi tyckte det var bra! Vi åkte i i början av juli. Var mest ungdomar som bodde på hotellet. Nån enstaka barnfamilj och kanske nåra enstaka trökiga kärlekspar. Buffén såg dock likadan ut varje dag men ändå okej. Fanns en del att välja mellan. Pommes till varje rätt om man gillar sånt, till och med på frukosten. Jag tyckte dock inte frukosten var värd att gå upp för, om man nu inte gillar english breakfast med stekta ägg, bacon och vita bönor!
Drinkarna...ja du haha.. dom består av ca 70-80% sprit..så, dom är mindre goda. Men det är ju grymt om man gillar det. Annars kan man ju alltid be om mindre sprit i drinkarna. "Bartendrarna" var dock inte dom trevligaste utan var väl i baren mest för att dom måste. Vi köpte alkohol i småbutikerna och hade på rummet innan istället.

Vad jag minns är det väldigt blandad ålder där. Allt från säkert 18åringar till 30åringar - partymänniskor!

Ska ni bo på majestic får ni dessutom billigare drinkar och shotar på baren Fishbowl som ligger precis framför hotell! 2 euro för en drink, 1 euro för en shot
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8