ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-01-30, 19:55

Gäst

Standard 2012-Augusti vart?
Vi är 3 grabbar i 25 års åldern som är sugna på en partysemester i två veckor.

Vi funderar på om det ska bli Alanya, Magaluf, Ayia Napa eller Rhodos. Vad rekomenderas
och vart ska man bo?

Även nyfiken på om ni ska iväg under samma tid och vart ni ska! Hade varit trevligt med partyumgänge!
Svara med citat

Gammal 2012-01-30, 20:50

TobiasKarlsson

Medlem
TobiasKarlsson är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 0

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Vi funderar på om det ska bli Alanya, Magaluf, Ayia Napa eller Rhodos. Vad rekomenderas
och vart ska man bo?

Även nyfiken på om ni ska iväg under samma tid och vart ni ska! Hade varit trevligt med partyumgänge!
Jag tror att Magaluf hade passat er bäst, högre medelålder än de andra. Mer 22+ än 17-18åringar som i tex napa. Sedan finns Palma 20min iväg med taxi, Ibiza med 4h båt om ni är sugna på en snabbvisit där

Vista sol är Magalufs bästa hotell.
Svara med citat

Gammal 2012-02-05, 22:56

Joakim steen

Standard
Jag och 9 polare (2 tjejer, 7 killar) 19-21 drar till rhodos den 27 juni! var där två gånger sommaren 2011 och älskar stället, underbart drag på bargatan, sjukt god mat samt skönaste killen på "alkoplanet" (systembolaget) som ligger precis runt hörnet vid bargatan. Nu i sommar blir det hotellet Alexia som ska vara ett ungdomshotell 18+ precis vid bargatan! sänkta priser med ving också, 4-5 k per person
Svara med citat

Gammal 2012-03-18, 12:26

Lindaloo

Nykomling
Lindaloo är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2011

Wink
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

och vart ska man bo?

Jag tycker ni ska dra till Magaluf! Jag och en tjejkompis, båda 23 år ( eller jag blir 24 när vi är i Magaluf) ska dit i 2 veckor mellan 10-24 augusti. Jag känner ganska många där nere som jobbar osv, och dom är mellan 22-30 så är lite högre ålder än i Ayia napa som vi var på förra sommaren. Inte alls lika bra party där som i Magaluf. Alanya är inte alls lika bra länge var där för 2 år sen och samma sak där som rhodos lite yngre folk. Så Magaluf kör ni nu va ?!
Svara med citat

Gammal 2012-03-19, 09:40

Teessie

Medlem
Teessie är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2009

Standard
Vi är 4 brudar 22-24 år som ska till Magaluf 27/7!!

Gammal 2012-05-07, 19:32

Pajas

Standard Lets go Magaluf
Vi är 3 killar mellan 27 och 32 som funderar på Magaluf. Blir ju för ungt på andra ställen nu
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8