ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-02-01, 07:54

feliciaaa

Nykomling
feliciaaa är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2012

Rykte: 0

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Antonie92 Visa inlägg

ni kommer inte ångra er om ni drar till Sunny, vi bokade i oktober... men ska bo på vårat älskade hotell, fast i tre veckor! så blir jag och min kompis, den tredje av oss åker ner för att jobba i sunny beach i år.

Min kompis och jag är där från 7 juli till 28 juli... vi tyckte all inclusive var väldigt bekvämt och så, hehe lite för lata för att gå över gatan för att äta... gött med bara hissen ner och den öppna baren. men aaa, jag säger KÖR PÅ SUNNY BEACH! och ja, ni borde boka hyfsat snart, man vet aldrig vad man hamnar på för skitställe om man väntar, ta ett grymt hotell nära stranden så har ni det
Låter hyfsat bra alltså!
Men mina tjejer är fast bestämda på att boka en sista minuten och jag gillar att veta allt i förväg och va tidigt ute så...de går inte så bra
Svara med citat

Gammal 2012-02-08, 22:59

Michaela985

Nykomling
Michaela985 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2012

Standard
Hej!

jag kan starkt rekomendera magluf på mallorca. Har själv varit där så jag vet vad jag pratar om! Där är det fest dygnet runt, sola och bada, men man kan ju om man vill även resa runt lite på ön och kolla på sevärdigheter om man vill det
Svara med citat

Gammal 2012-03-19, 12:49

Alexander Sanchez

Standard Sunny beach!
Hej,

Läste precis igenom alla inlägg och, alla har olik smak.

Men dina krav verkar ju vara hand i hand med möjligheterna i Sunny beach.
Varit där innan och det har ALLTID varit lika kul,

Billig Alkohol+tobak
Förmånligt pris på mat+dryck
Helt sjukt kul nattliv.
En hel del aktiviter, partybåt, jetski, tennis, 4-hjuling, fallskärm efter en båt(vet inte vad det kallas xD), Nattklubbar så det räcker och blir över.

Och nu så har Uptours.se etablerat sig i sverige och verkar ha en del bra erbjudanden i form utav fest paket och aktiviteter. Vad jag har sett är dem billigast.

Ska dit i sommar igen, 22 juli och 1 vecka framåt.

Hör av dig på: Trained.Sanchez@gmail.com

Om du har några mer funderingar, som jag förhoppningsvis kan svara på!
Svara med citat

Gammal 2012-04-08, 14:24

hampusan93

Nykomling
hampusan93 är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2012

Standard Shena
Citat:
Ursprungligen postat av feliciaaa Visa inlägg

Hej!
Vi är 4-5 tjejer som hade tänkt att dra på en utlands/party/solresa i sommar och ha de riktigt kul.
Nu undrar vi vart det kommer bli mest drag och ja, självklart gärna även till ett billigt pris (flyg+hotell m.m)?
Sen är det även så att tre av oss tjejer kommer vara 18 när vi åker medans de andra två fortfarande är 17, kommer detta vara något problem tex med att komma in på klubbarna eller kommer vi alla in utan några problem?
Vi tänker oss i tex Sunny Beach, Ayia Napa, Alanya, Magaluf, Ibiza and so on?
Skulle vara väldigt synd att två skulle behöva stanna hemma pga att de inte fyllt 18 riktigt då.
Men som sagt, bidra gärna med era bästa tips!
Jag har vart i alanya 9 ggr sammalagt. Men har bara vart där å festat 3 gånger innan va jag för liten Men alanya är ett riktigt bra ställe. Det är billigt! Men att leva på 2 500 kr är lite väl lite jag hade med mig 5 000 kr då hade jag typ 1000 kr kvar när vi åkte hem vi va där i en vecka! Nattlivet är bra det finns hur många olika ställen som helst att vara på finns alltid något ställe som passar en! Ex på nattställen Robin hood The doors Bistro bellman, Carisma. MM. Den ända nackadelen är att alla ställen stänger kl 3 på natten förutom ett ställe som heter Sun Garden dit drar det mesta folket när allt stänger men man får ta sig dit med buss och det är rätt äckligt där om man säger så. Men detta året ska jag å mitt gäng förnya oss och dra till Magaluf detfinns inte riktigt lika många ställen att vara på kanske men det e större sällen mer folk osv. Jag skulle rekomendera alanya! Men skulle rekomendera Magaluf mera!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8