|
Alanya Sommaren 2011? Studentresa!
|

2010-09-22, 20:49
|
Reg.datum: sep 2010
Rykte: 0
|
Alanya Sommaren 2011? Studentresa!
Tänkte bara checka av vilka som ska till Alanya nästa sommar? Skulle vara sjukt kul om någon som ska dit ville höra av sig så man kan hooka up där nere! Själv ska jag till Alanya på studentresa den 25 maj - 1 juni. Vi ska bo på Villa Sun Flower 1, är det några fler härliga svenskar som ska dit samtidigt och till å med på samma hotell, HÖR AV ER DÅÅ ;)
Det blir tredje året i Alanya, alltid lika underbart. Gillar verkligen klubbarna! The doors <3 Ett tips är att supa innan utgång, då priserna är rätt höga ute på klubbarna (: annars tycker jag att priserna i alanya inte är så farligt dyrt. Billigare än sverige absolut! Sen beror det ju på vad/vart man äter/dricker. Men att leva överlag i alanya tycker jag är billigt!
Något som är väldigt populärt är ju alla dessa party båtar. Har faktikst aldrig åkt på en sån, men har hört det ska va väldigt kul. Kostar runt 120kr. Helt okej pris enligt mig, blir att prova på nu den här gången!
Alla som är roliga, snygga, söta, härliga, tuffa, goig'a, trevliga, glada, spontana, vänliga eller coola måste höra av sig ! ;) SES I ALANYA
Senast redigerad av absolutmej den 2010-09-28 klockan 12:40.
|
|
|

2010-09-26, 13:02
|
|
|
hej
tjena, vi är 5 boys på 17 år som planerar en resa till alanya där i början på juni vi med
|
|
|

2010-09-26, 19:08
|
|
trevligt! vart ska ni bo då? (=
|

2010-09-26, 22:01
|
|
|
s
Citat:
Ursprungligen postat av absolutmej
trevligt! vart ska ni bo då? (=
|
Vi har inte bokat än, hade tänkt vänta till efter jul så man har råd
|
|
|

2010-09-27, 19:37
|
|
|
tjaa
Citat:
Tänkte bara checka av vilka som ska till Alanya nästa sommar? Skulle vara sjukt kul om någon som ska dit ville höra av sig så man kan hooka up där nere! Själv ska jag till Alanya på studentresa den 25 maj - 1 juni. Vi ska bo på Villa Sun Flower 1, är det några fler härliga svenskar som ska dit samtidigt och till å med på samma hotell, HÖR AV ER DÅÅ ; )
Det blir tredje året i Alanya, alltid lika underbart. Gillar verkligen klubbarna! The doors <3 Ett tips är att supa innan utgång, då priserna är rätt höga ute på klubbarna (: annars tycker jag att priserna i alanya inte är så farligt dyrt. Billigare än sverige absolut! Sen beror det ju på vad man äter/dricker. Men att leva överlag i alanya tycker jag är billigt!
Alla som är roliga, snygga, söta, härliga, tuffa, goig'a, trevliga, glada, spontana, vänliga eller coola måste höra av sig ! ; ) SES I ALANYA
|
tjenaaa! vi är ett grabb gäng på 3, som ska ner 26 maj, vi ska inte bo på ert hotell men vårt ligger mitt i smeten så.. vi kan ju styra upp nån för fest eller nåt?
|
|
|

2010-09-28, 12:26
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst
Vi har inte bokat än, hade tänkt vänta till efter jul så man har råd :)
|
haha okej smart ;)
|

2010-09-28, 12:27
|
|
Citat:
tjenaaa! vi är ett grabb gäng på 3, som ska ner 26 maj, vi ska inte bo på ert hotell men vårt ligger mitt i smeten så.. vi kan ju styra upp nån för fest eller nåt? :D
|
nice! vilket hotell ska ni bo på då? :D lätt! vi brudar är på!
|

2010-09-28, 15:02
|
|
|
.
Citat:
nice! vilket hotell ska ni bo på då?  lätt! vi brudar är på!
|
härligt!  vi ska bo på hotell perle tror ja de hette! det blir riktigt niceee
|
|
|

2010-09-28, 20:24
|
|
|
hej
langa msn så kan vi ju snacka där!
|
|
|

2010-09-28, 20:31
|
|
Citat:
härligt! ;) vi ska bo på hotell perle tror ja de hette! det blir riktigt niceee :)
|
haha jaha, då äre ju nära iaf, typ 7 minuter :))
|

2010-09-28, 20:32
|
|
Citat:
langa msn så kan vi ju snacka där!:D
|
caroline.eriksson@hotmail.com
|

2010-10-01, 10:17
|
|
Är det någon som har varit ute med dom dära partybåtarn någon gång ? , hur var det och vad fick ni betala ? :D
Senast redigerad av absolutmej den 2010-10-04 klockan 19:22.
|
|
|

2010-10-01, 18:37
|
|
|
Citat:
Är det någon som har varit ute med dessa party båtar någon gång ? , hur var det och vad fick ni betala ? 
|
Starcraft! En helt underbar partybåt lär vara en av dom största av alla partybåtar som finns. Ja till och med större än dom i agia napa, sunny och magaluf.
200-250 kr kostar en tur då ingår allt. Tror tiderna va mellan 21.00 till 01.00 men inte riktigt säker.
3 däck. Ett däck som är som en enda stor chillhörna med soffor. Ett som bara är ett dansgolv och på det sista finns bord, soffor och stolar. Finns barer på alla däck ;D
http://farm4.static.flickr.com/3373/...497c2d0c_o.jpg
YouTube - STARCRAFT- Alanya by Alvaro 10.08.2010
|
|
|

2010-10-04, 19:24
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst......
Starcraft! En helt underbar partybåt lär vara en av dom största av alla partybåtar som finns. Ja till och med större än dom i agia napa, sunny och magaluf.
200-250 kr kostar en tur då ingår allt. Tror tiderna va mellan 21.00 till 01.00 men inte riktigt säker.
3 däck. Ett däck som är som en enda stor chillhörna med soffor. Ett som bara är ett dansgolv och på det sista finns bord, soffor och stolar. Finns barer på alla däck ;D
http://farm4.static.flickr.com/3373/...497c2d0c_o.jpg
YouTube - STARCRAFT- Alanya by Alvaro 10.08.2010
|
shit , det har jag aldrig hört talas om , blir att kolla upp direkt! ;) låter ju as nice ! nån mer som vart på den båten?;D
|

2010-10-14, 15:40
|
|
|
.
Citat:
Tänkte bara checka av vilka som ska till Alanya nästa sommar? Skulle vara sjukt kul om någon som ska dit ville höra av sig så man kan hooka up där nere! Själv ska jag till Alanya på studentresa den 25 maj - 1 juni. Vi ska bo på Villa Sun Flower 1, är det några fler härliga svenskar som ska dit samtidigt och till å med på samma hotell, HÖR AV ER DÅÅ 
Det blir tredje året i Alanya, alltid lika underbart. Gillar verkligen klubbarna! The doors <3 Ett tips är att supa innan utgång, då priserna är rätt höga ute på klubbarna (: annars tycker jag att priserna i alanya inte är så farligt dyrt. Billigare än sverige absolut! Sen beror det ju på vad/vart man äter/dricker. Men att leva överlag i alanya tycker jag är billigt!
Något som är väldigt populärt är ju alla dessa party båtar. Har faktikst aldrig åkt på en sån, men har hört det ska va väldigt kul. Kostar runt 120kr. Helt okej pris enligt mig, blir att prova på nu den här gången!
Alla som är roliga, snygga, söta, härliga, tuffa, goig'a, trevliga, glada, spontana, vänliga eller coola måste höra av sig ! SES I ALANYA
|
tjena! ja och nåra ska dit nästa sommar om planerna går som man vill, hur gammla är ni?
|
|
|

2010-10-14, 16:09
|
|
Citat:
tjena! ja och nåra ska dit nästa sommar om planerna går som man vill, hur gammla är ni? 
|
va roligt ! Vi är 18-19 år
|

2010-10-14, 18:12
|
|
|
.
Citat:
va roligt ! Vi är 18-19 år 
|
okeej härligt!
|
|
|

2010-10-26, 15:08
|
|
|
.
[quote=absolutmej;127421] Tänkte bara checka av vilka som ska till Alanya nästa sommar? Skulle vara sjukt kul om någon som ska dit ville höra av sig så man kan hooka up där nere! Själv ska jag till Alanya på studentresa den 25 maj - 1 juni. Vi ska bo på Villa Sun Flower 1, är det några fler härliga svenskar som ska dit samtidigt och till å med på samma hotell, HÖR AV ER DÅÅ 
Alla som är roliga, snygga, söta, härliga, tuffa, goig'a, trevliga, glada, spontana, vänliga eller coola måste höra av sig ! SES I ALANYA
[/QUOTEv
va fick ni betala för resan ? charter antar jag?
|
|
|

2010-10-27, 11:22
|
|
|
Alanya - Maj-Juni
Vi är ca 15 personer som mest troligt ska till Alanya den 25 maj i en vecka !
Vore grymt roligt att dra ihop ett stort jävla gäng med svenskar !
Hör av er : ersson_linnea@msn.com
/ Linnea, Emma, Lousie
|
|
|

2010-10-27, 14:42
|
|
|
1
Citat:
Vi är ca 15 personer som mest troligt ska till Alanya den 25 maj i en vecka !
Vore grymt roligt att dra ihop ett stort jävla gäng med svenskar !
Hör av er : ersson_linnea@msn.com
/ Linnea, Emma, Lousie 
|
vi ska ner samtidigt då, hur gamla är ni?
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
|