ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-06-04, 01:31

ibizajunkie

Medlem
ibizajunkie är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2010

Rykte: 0

Smile Party på Ibiza, sommaren 2011
Hej!

Kanske lite sent ute för detta år, men tänkte ändå kolla intresset om det finns någon/några sugna på att dra till Ibiza. Har varit där förr och det är kanon! Allt från stora klubbar till extremt röj på barer. Jag gillar båda delarna :-) Härliga stränder och mycket annat såklart. Jaha, jag vet inte vad mer jag ska skriva...bor i sthlm, 40år, familj. Funkar lika bra med alla åldrar! Så det kvittar om du är 25 eller 45. För övrigt intresserad av musik (trance, chillout), tränar på gym, bilar mm. Jag är trevlig, ärlig, pålitlig och förväntar mig det samma. Avskyr snåla personer. Det käns trist att nästan alla i min ålder ballat ur och hellre ligger hemma på soffan, eller blir hunsade av sin andra hälft. Ok, någon/några är seriöst intresserade så hörs vi...och kanske hamnar vi på stranden vid Cafe Del Mar med en öl i handen och chillout musik i bakgrunden... Obs! Hör även av dig om du vill/kan åka nästa år.
Senast redigerad av ibizajunkie den 2010-10-20 klockan 00:55.
Svara med citat

Gammal 2010-06-24, 00:44

bigvanilla

Globetrotter
bigvanilla är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Rykte: 4

Standard
Jag och min fru funderar på att åka nästa sommar(utan barnen då). I år blir det magaluf. 40år också med familj bor i stockholm :-)
Svara med citat

Gammal 2010-06-24, 01:18

ibizajunkie

Medlem

Standard
Tjena!
Det lutar starkt åt till nästa sommar. Har du/ni varit där tidigare? Man får boka ganska "tidigt". Ett lägenhetshotell som jag vet är bra (några minuters gångväg till Cafe Del Mar och 50m från havet) måste man boka senast mars/april. I alla fall så finns det en hel del att göra på ön. Vart bor ni? Jag finns i Västerort. Vore kul om man fick ihop några personer...bra att lära känna tills det är dags för en eventuell tripp.
Svara med citat

Gammal 2010-06-24, 01:38

bigvanilla

Globetrotter
bigvanilla är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Rykte: 4

Standard
Nej vi har inte varit där tidigare.

Vi bor vid älvsjö. Vi brukar normalt boka resan senast mars så det blir inga problem, fast vi är inte 100% ännu. Det vet vi i vinter hur det blir.

Du får lägga till mig i din facebook om du har.

bigvanilla at hotmail . com
Svara med citat

Gammal 2010-08-13, 03:07

ibizajunkie

Medlem

Smile
Citat:
Ursprungligen postat av ibizajunkie Visa inlägg

Hej!

Kanske lite sent ute för detta år, men tänkte ändå kolla intresset om det finns någon/några sugna på att dra till Ibiza. Har varit där förr och det är kanon! Allt från stora klubbar till extremt röj på barer. Jag gillar båda delarna :-) Härliga stränder och mycket annat såklart. Jaha, jag vet inte vad mer jag ska skriva...bor i sthlm, 40år, familj. Funkar lika bra med alla åldrar! Så det kvittar om du är 25 eller 45. För övrigt intresserad av musik (trance, chillout), tränar på gym, bilar mm. Jag är trevlig, ärlig, pålitlig och förväntar mig det samma. Avskyr snåla personer. Det käns trist att nästan alla i min ålder ballat ur och hellre ligger hemma på soffan, eller blir hunsade av sin andra hälft. Ok, någon/några är seriöst intresserade så hörs vi...och kanske hamnar vi på stranden vid Cafe Del Mar med en öl i handen och chillout musik i bakgrunden... Obs! Hör även av dig om du vill/kan åka nästa år.
Ok, dags att bumpa tråden lite! Du/ni som är seriöst intresserade får gärna höra av er. De personer jag redan varit i kontakt med tidigare behöver alltså inte skriva nu. Bokning av resan sker lämpligen någonstans mellan feb-mars. Poängen med att boka tidigt är att man har stora möjligheter att få exakt det lägenhetshotell man vill ha och dessutom en rabatt på ca 10-20%. Det finns som bekant inget direktflyg från Stockholm, så det gäller att få bra flygbiljetter där man inte förlorar alltför mycket tid, men det är sånt jag kan pyssla med. Jag ska snickra på ett par förslag som vi sedan kan diskutera. Så om intresse finns, så tveka inte att lämna ett pm eller en rad i tråden.
Ha det fint så länge!
Senast redigerad av ibizajunkie den 2010-10-09 klockan 02:37.
Svara med citat

Gammal 2010-10-09, 02:38

ibizajunkie

Medlem

Standard Bumpar...
...se ovan :-)
Svara med citat

Gammal 2011-04-19, 23:06

Ibizass

Standard
Tjenare. Jag undrar om du ska iväg i år och om någon annan ha nappat ä?. Jag själv är riktigt sugen men verkar inte som om någon jag känner vill hänka på! isf hör av mig igen! hur tar man sig dit smidigast & billigast?

Jag hör av mig igen! =)

Hej!
Svara med citat

Gammal 2011-04-28, 20:41

extremeadrenalin

Nykomling
extremeadrenalin är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2011

Standard Juli??
Jag är på i Juli om du fortfarande ska dit??

Mvh
Svara med citat

Gammal 2011-05-02, 11:43

Gäst

Standard Tips direktflyg
Hej. Nytt för i år är att Ryan kör på Ibiza 3 ggr/v. Gör det ju mycket enklare, och billigare, att åka. Har redan bokat, men annan tidsperiod..
Svara med citat

Gammal 2011-05-30, 12:03

ibizajunkie

Medlem

Standard
Tjena! Har inte varit inne på forumet på ett tag nu. Åker i alla fall ner 13-20:e juli. Flyger med Ryanair från Skavsta.
Svara med citat

Gammal 2011-06-14, 21:32

Martin_gbg

Nykomling
Martin_gbg är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2011

Standard perfekt
Jag är där 8-17 Juli.
Blir grymt som bara den.
Tycker vi får styra upp något, om någon annan är där då.....
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8