ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-05-17, 14:28

FreakNC

Cool Säsonga i Kos/Rhodos? =)
Tjo allihop!
Är jävligt less på en massa skit som hänt de senaste åren, och tänkte belöna mig själv med en säsong på Kos eller Rhodos.
Tanken är att jag ska sälja allt jag äger som inte ryms i en sportbag, säga upp min lägenhet i Lule och dra sista veckan i Maj, har jobbat och är utbildad som både bartender och DJ de senaste åren, så jobb borde gå att ordna ganska omgående, boende biten tror jag inte heller är något större problem, men tips på billigt centralt boende hade uppskattats då det känns som den viktigaste biten att lösa.
Jag reser själv och det hade varit grymt kul att få kontakt med någon/några som har liknande planer, kanske någon som är sugen på att dra dit med mig eller bara känner att det vore kul att ha med en snubbe till.

Det lutar mest åt Rhodos f.t. då jag redan varit på Kos och jobbar där nån månad, men är väl egentligen öppen för det mesta, känner ni er träffade och vill snacka mer kan ni ju adda mig på msn; pavelo@live.se. Annars ska jag försöka att vara aktiv här på resguiden också och se om det händer nåt intressant i tråden =)

Beach 2010, here we come!
Svara med citat

Gammal 2010-05-18, 08:46

Nallemaja

Medlem
Nallemaja är inte uppkopplad
Nallemajas avatar

Reg.datum: jan 2009

Rykte: 2

Standard
Kan tipsa dig om Kreta. Där finns massor med jobb för skandinavisktalande personer.

Just i Agia Marina finns det massor. Har en dotter som just lämnar ön för att jobba hemma i stället (av anledningar som är helt personliga), men nu innan hon åker haglar erbjudandena över henne. Även boende går att ordna enkelt.

Lycka till!
Svara med citat

Gammal 2010-05-18, 19:43

FreakNC

Standard
Tack för tipset!
Har eventuellt ett jobb på G i rhodos som jag hoppas att jag får, men i annat fall lär jag kolla upp möjligheterna på kreta ordentligt =)
Svara med citat

Gammal 2010-07-22, 22:46

Smilan

Standard Rhodos
Hejsan jag är en 20 åring tjej som funderar på att dra ner till rhodos på egen hand och det skulle roligt att träffa någon där nere som är från Sverige:=)
Är du kvar där och i såna fall hur går det med allt boende, jobb osv?
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8