|
|

2010-03-09, 21:42
|
Reg.datum: mar 2010
Rykte: 2
|
Magaluf i juni
Tja! Någon som ska vara i Magaluf runt tidsperioden 12-19 juni?  Är ett gäng killar, 10-20st som ska vara där då. Vore skoj o festa med ngr
|
|
|

2010-03-18, 11:46
|
|
|
heej
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasKarlsson
Tja! Någon som ska vara i Magaluf runt tidsperioden 12-19 juni?  Är ett gäng killar, 10-20st som ska vara där då. Vore skoj o festa med ngr 
|
hejhej! vi är ett gäng tjejor som ska ner där 7 - 21 juni  då ses man kanske ! HAHA
|
|
|

2010-03-22, 23:41
|
|
Vilket hotell ska ni bo på?
|
|
|

2010-03-31, 17:12
|
|
|
Citat:
|
shaaa!! vi är några tjejor som åker ner till magaluf 7-21 juni...
|
|
|

2010-04-02, 23:45
|
|
Gott =) Ålder på er?
|
|
|

2010-05-05, 16:59
|
Reg.datum: sep 2007
Rykte: 0
|
Två tjejkompisar
Hej Tobias och alla andra!
Jag och min kompis Annika funderar på att åka till Magaluf i juni, någon gång mellan datumen 7-14 juni, innan vi börjar våra sommarjobb.
Vi är båda 21 år gamla och bor på västkusten, så vi flyger från Landvetter.
Vart flyger ni från?
Vart ska ni bo någonstans?
Vi sitter och väntar på att Apollo ska släppa sina sistaminuten-biljetter, så blir det billigt och bra  Siktet är inställt på hotellet "waikiki", just för tillfället.
Hör gärna av er!
Johanna: johanna.zakariasson@live.se
Annika: ghz_iaq@hotmail.com
|

2010-05-05, 18:16
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Johanna_Zakariasson
Hej Tobias och alla andra!
Jag och min kompis Annika funderar på att åka till Magaluf i juni, någon gång mellan datumen 7-14 juni, innan vi börjar våra sommarjobb.
Vi är båda 21 år gamla och bor på västkusten, så vi flyger från Landvetter.
Vart flyger ni från?
Vart ska ni bo någonstans?
Vi sitter och väntar på att Apollo ska släppa sina sistaminuten-biljetter, så blir det billigt och bra  Siktet är inställt på hotellet "waikiki", just för tillfället.
Hör gärna av er!
Johanna: johanna.zakariasson@live.se
Annika: ghz_iaq@hotmail.com
|
Flyger från landvetter här med =) Bor på waikiki! 12-19 juni. Kommer bli grymt ;D!
just det, åldern på oss ligger emellan 19-24
|
|
|

2010-05-05, 18:22
|
|
Okej nice!
Då kanske vi hamnar på samma ställe, och med samma flyg :P
Vi får se om vi får tag i nån sista minuten, för vi hade nämligen tänkt att komma undan med så billig resa som möjligt, för att kunna spendera pengar där nere istället
|

2010-05-07, 16:45
|
|
Citat:
Okej nice!
Då kanske vi hamnar på samma ställe, och med samma flyg :P
Vi får se om vi får tag i nån sista minuten, för vi hade nämligen tänkt att komma undan med så billig resa som möjligt, för att kunna spendera pengar där nere istället 
|
Gott! Sista minuten finns det gott om =) Kan bli nice där nere.
|
|
|

2010-05-10, 00:10
|
|
Citat:
Gott! Sista minuten finns det gott om =) Kan bli nice där nere.
|
På tisdag eller onsdag ska vi boka
Det blir den 8 juni som det bär av för vår del. Vi ska boka ett hotell på Ving som heter "Rosa del mar"  Det ser sjukt nice ut och nära beachen och city
|

2010-05-15, 20:11
|
|
Citat:
På tisdag eller onsdag ska vi boka
Det blir den 8 juni som det bär av för vår del. Vi ska boka ett hotell på Ving som heter "Rosa del mar"  Det ser sjukt nice ut och nära beachen och city 
|
Hur gick det?  Rosa del mar är bra, var där i juni 09 =)
|
|
|

2010-05-16, 22:00
|
|
Det gick jätte bra! RESAN ÄR BOKAD  Det känns underbart! Ska bli så gott att komma ner  Vi längtar så himla mycket !
Jasså? Det var bra alltså?
Hotellet ligger ju nära Playa de Son Maties. Var ni där någon gång? Bra strand, eller ska man behöva gå till Playa de Magaluf varje dag? Var det någon skillnad på själva sanden?
|

2010-05-17, 19:59
|
Reg.datum: apr 2008
Rykte: 4
|
Citat:
Det gick jätte bra! RESAN ÄR BOKAD  Det känns underbart! Ska bli så gott att komma ner  Vi längtar så himla mycket !
Hotellet ligger ju nära Playa de Son Maties. Var ni där någon gång? Bra strand, eller ska man behöva gå till Playa de Magaluf varje dag? Var det någon skillnad på själva sanden?
|
Playa de Son Maties stranden blåser det mindre och själva stranden mellan strandkanten och gångvägen är mindre än magaluf stranden. Mer sand alltså på magaluf stranden.
Besök båda och ta den som passar bäst :-)
|
|
|

2010-05-17, 21:22
|
|
Citat:
|
Skönt!  Ja de ligger bra till tycker jag, nära till bargatan & bip (billig butik, billig alkohol med).  Ålder på er förresten? :P
Citat:
Ursprungligen postat av bigvanilla
Playa de Son Maties stranden blåser det mindre och själva stranden mellan strandkanten och gångvägen är mindre än magaluf stranden. Mer sand alltså på magaluf stranden.
Besök båda och ta den som passar bäst :-)
|
Flikar in att iaf när jag var där i juni 09, så var det mera ungdomar på magaluf stranden. =) Blev dock mest poolplaskande för våran del..
btw, vet du om bcm har bytt tillbaka för "dricka hur mycket man vill" för 25€ eller hur är det i år?
Mvh
|
|
|

2010-05-17, 23:52
|
Reg.datum: apr 2008
Rykte: 4
|
Citat:
Skönt!  Ja de ligger bra till tycker jag, nära till bargatan & bip (billig butik, billig alkohol med).  Ålder på er förresten? :P
Flikar in att iaf när jag var där i juni 09, så var det mera ungdomar på magaluf stranden. =) Blev dock mest poolplaskande för våran del..
btw, vet du om bcm har bytt tillbaka för "dricka hur mycket man vill" för 25€ eller hur är det i år?
Mvh
|
Glömde och kolla upp det. Men har skickat iväg ett email nu :-)
Vet inte om ni har sett redan mitt inlägg i spanien sektionen att BCM's nya webbsida är uppe. Kalendera med vilka fester och DJ's som spelar bl.a.
www.bcm-planetdance.com
|
|
|

2010-05-18, 00:39
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av bigvanilla
Glömde och kolla upp det. Men har skickat iväg ett email nu :-)
Vet inte om ni har sett redan mitt inlägg i spanien sektionen att BCM's nya webbsida är uppe. Kalendera med vilka fester och DJ's som spelar bl.a.
www.bcm-planetdance.com
|
jo, såg det på flashback.  Skriv gärna så fort du har fått något svar!
Mvh
|
|
|

2010-05-18, 16:08
|
|
[quote=TobiasKarlsson;121429]Skönt!  Ja de ligger bra till tycker jag, nära till bargatan & bip (billig butik, billig alkohol med).  Ålder på er förresten? :P
Bra bra  Härligt!
Både Annika och jag är 21 år gamla
|

2010-05-18, 23:12
|
|
[quote=Johanna_Zakariasson;121456]
Citat:
Bra bra  Härligt!
Både Annika och jag är 21 år gamla 
|
En bra ålder! Vi är ett gäng killar, 14 st i åldrarna 19-24 =)
|
|
|

2010-05-18, 23:36
|
|
[quote=TobiasKarlsson;121476]
Citat:
En bra ålder! Vi är ett gäng killar, 14 st i åldrarna 19-24 =)
|
Självklart 
Oj, är ni så många? Ja, du vet ju vart vi kommer bo :P Haha!
|

2010-05-19, 00:10
|
|
[quote=Johanna_Zakariasson;121477]
Citat:
Självklart 
Oj, är ni så många? Ja, du vet ju vart vi kommer bo :P Haha!
|
haha ja, ett skönt gäng.  ja, kommer förbi någon kväll! :P
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|