|
|

2010-06-29, 14:30
|
Reg.datum: jun 2010
Rykte: 0
|
21/8-29/8!!
Hittills är vi 3 tjejer, 19 år hela högen, från Norrbotten (Kiruna) en utflugen och bor numera i Karlstad, som sätter oss på planet mot Turkiet och Alanya v.33-34.
Jag vet att ni vill festa med oss!
Här finns jag fram tills dess:
elin.aidantausta@hotmail.com
|
|
|

2010-07-06, 14:03
|
Reg.datum: jul 2008
|
Update !
Tjatja! Tidigare skrev jag att vi är 5 killar som åker 13e aug, ospeccat från västerås, men då detur håller på som ett par luffare är de nu ändrat..
Så nu blir de 14e augusti, kl 13:30 från Arlanda, och nu bor vi på Narcis istället !
Känns en hel del bättre att bo där för de är gryyymt asså!
Snart dags att börja tagga, 5 veckor kvar
Så ja hoppas vi ses i värmen o allt bla bla bla, vi kommer få skitkul =)
ni kan adda in_flames_89@hotmail.com om ni känner för att prata lite, eventuellt styra upp ett gemensamt förkrök  då jag vart där 5 gånger förut, 3 av kompisarna har också vart där ett par gånger, den sista är de flygpremiär för, ska bli lite skoj
Ha det så bra  kyZZZzzzZar
|
|
|

2010-07-06, 18:57
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Silenoz
Tjatja! Tidigare skrev jag att vi är 5 killar som åker 13e aug, ospeccat från västerås, men då detur håller på som ett par luffare är de nu ändrat..
Så nu blir de 14e augusti, kl 13:30 från Arlanda, och nu bor vi på Narcis istället !
Känns en hel del bättre att bo där för de är gryyymt asså!
Snart dags att börja tagga, 5 veckor kvar
Så ja hoppas vi ses i värmen o allt bla bla bla, vi kommer få skitkul =)
ni kan adda in_flames_89@hotmail.com om ni känner för att prata lite, eventuellt styra upp ett gemensamt förkrök  då jag vart där 5 gånger förut, 3 av kompisarna har också vart där ett par gånger, den sista är de flygpremiär för, ska bli lite skoj
Ha det så bra  kyZZZzzzZar
|
1 eller 2 veckor?
|
|
|

2010-07-07, 11:30
|
Reg.datum: jul 2008
|
1 vecka !
Tyvärr blir de bara 1 vecka i år, då semestern kraschar ihop för oss alla, så detta va ända veckan de funkade för alla  förutom förra veckan men då drog vi p&l,
|
|
|

2010-07-08, 03:33
|
Reg.datum: jul 2010
|
Jag ska ned på egen hand mellan 4-11 aug och bor på okan tower. Är anske lite äldre än er men fan jag är partysugen jag med och åldern är bara ett nummer ju, jag är inte nån 50 åring lr så.. bara 29år och nu ska jag ned på egen hand som sagt men det vore kul att ha nån att gå ut med och festa. Jag har varit i alanya många gånger och känner till många bra ställen att gå på där nere och många bra klubbar.
malin_wall@hotmail.com
adda mig hörrni som är där under tiden jag är där så kan vi ju ha lite kontakt och ses där nere!
|
|
|

2010-07-08, 18:07
|
|
|
alanya
tjena vi är 3 sköna östgötar som ska ned den 23e o söker lite trevliga brudar o festa med! några som ska ned samtidigt?
|
|
|

2010-07-08, 18:28
|
|
4:e augusti här också men från arlanda..
Citat:
Ursprungligen postat av Jontisha
Tja vi är 12 grabbar från halmstad 18-19 år gamla. Vi åker ner 4e augusti från landvetter och lyfter vid eftermiddagen. Vi ska bo på hotell tac premiere, någon som ska ner samma datum och kanske till och med bo på samma hotell. Hör av er så kirra vi ihop en förfest!
|
Jag åker ned den 4:e aug från arlanda och kommer bo på okan tower. Åker helt själv så vore kul o träffa lite folk o förfesta med oavsett ålder, vi kan ju höras lite mer innan avresa så kan vi säkert styra upp lite fest och dra ut o parta nere i hamnen på klubbarna där, har varit där flera gånger förut så jag känner till alanya bra o är bra o ha med ;-)
malin_wall@hotmail.com
|
|
|

2010-07-08, 18:28
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Norrköping
tjena vi är 3 sköna östgötar som ska ned den 23e o söker lite trevliga brudar o festa med! några som ska ned samtidigt?
|
Hur länge är ni där??
|
|
|

2010-07-08, 20:50
|
|
|
tjena! vi ska vara där 1 vecka.. i alanya, ni då? =)
|
|
|

2010-07-08, 20:52
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lillstrumpa
Hur länge är ni där??
|
vi ska vara där i 1 vecka, vi kommer bo i alanya.. ni då? =)
|
|
|

2010-07-08, 21:28
|
|
också en vecka men åker inte ned förrän 4 aug då har ni hunnit åka hem igen.
Alla ni som är i Alanya mellan 4-11/8 hojta till så kan vi parta ihop under veckan!!!! :-) Jag åker ensam ned dit så det vore kul o ha nån o festa ihop med o gå ut o klubba med.
|
|
|

2010-07-08, 23:26
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lillstrumpa
också en vecka men åker inte ned förrän 4 aug då har ni hunnit åka hem igen.
Alla ni som är i Alanya mellan 4-11/8 hojta till så kan vi parta ihop under veckan!!!! :-) Jag åker ensam ned dit så det vore kul o ha nån o festa ihop med o gå ut o klubba med.
|
vi åker ned den 23 aug. så då har du hunnit åka hem  men stanna kvar o festa med oss istället hehe =) annars får alla andra som är där nere då festa med oss
|
|
|

2010-07-09, 00:10
|
|
Citat:
vi åker ned den 23 aug. så då har du hunnit åka hem  men stanna kvar o festa med oss istället hehe =) annars får alla andra som är där nere då festa med oss
|
Fattade det som att ni åkte ned 23 juli.. men oavsett så missar vi varandra.. men det är säkert nån anna där under samma tid som jag hoppas jag (även om ingen gett sig till känna här ännu) som är partysugen.
|
|
|

2010-07-11, 15:19
|
Reg.datum: feb 2010
|
28:e juli- 11 augusti
tjoho några som ska ner 28.e juli o bo på sultan sipahi resort o härja: ) ?
|
|
|

2010-07-11, 22:22
|
Reg.datum: jun 2010
|
Party§
Citat:
|
Vi är hittills två tjejer som åker ner den 21 eller 22 från arlanda. Stannar en vecka!!
|
|
|

2010-07-11, 22:22
|
|
4/8-11/8
Citat:
Ursprungligen postat av Jontisha
Tja vi är 12 grabbar från halmstad 18-19 år gamla. Vi åker ner 4e augusti från landvetter och lyfter vid eftermiddagen. Vi ska bo på hotell tac premiere, någon som ska ner samma datum och kanske till och med bo på samma hotell. Hör av er så kirra vi ihop en förfest!
|
Tjaba!! Jag åker också ned 4 augusti jag ska bo på okan tower men jag är absolut på för o festa, har vart i alanya flera gånger så jag känner till stan rätt bra och även hamnen med utställena så det vore skoj o festa ihop, att vi inte bor på samma hotell spelar väl inte nån roll det löser sig alltid, hotellpersonalen märker inte nån skillnad på en turist mer eller mindre typ ;-)
|
|
|

2010-07-12, 00:32
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av AidanElin
Vi är hittills två tjejer som åker ner den 21 eller 22 från arlanda. Stannar en vecka!!
|
nice då borde vi styra upp en liten ferre, hur gamla är ni?
|
|
|

2010-07-13, 19:25
|
|
Tjoo! Vi är 3 partyglada killar på 19år som drar till alanya den 31e juli, fler som ska dit då?^^ Hotell Perle är det som gäller, hade varit najs att dra ihop ett gäng o förfesta eller umgås där nere, hoppas nu ni bombar med svar!!!!
|
|
|

2010-07-13, 19:32
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av vääästerås
vi är fyra 18-åriga tjejer som ska till alanya på partyresa i augusti, vi bor på hotell narcis, breve perle tror jag  vilket datum ska ni dit?
|
vilket är ert avresedatum tjejer?  vi är 2 grabbar på 19 och en på 18 år som åker 31e juli och bor på Perle, när är ni där? =)
|
|
|

2010-07-13, 19:36
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst
Vi är 6 Goa grabbar som ska ner till alanya i början av augusti,  vi har 2 stora sviter på tac premiere så ni kan adda min msn så kan vi styra upp en förfest eller? hade ju varit riktigt najs blir ju säkert man träffar en hel del andra jonte.100@hotmail.com. vi är 18 och 19 år allihopa!!!!!
|
hahaha det är enrummare, "stora sviter"... de har lurat er grabbar... haha skoja, vi ska dit då  vi är 3 "goa" grabbar som ska dit, partyprissar e vi. Ses där nere kanske, bor på Hotell Perle i centrum, så kan vi dra ut o fiska lite tsm kanske
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
|