ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-12-27, 07:31

Gäst

Standard Angående Playa del ingles
Hej

Åker ner dit nästa vecka och kommer att gå en bartenderutbildning för att sedan stanna kvar och jobba ett tag eventuellt. Jag är även ute efter en hel del röj, men efter att ha läst på så många olika ställen så kan jag fortfarande inte sätta fingret på hur det är där.

Någon som har egen erfarenhet och kan ge ett vettigt svar på mina frågor?

Har hört att efter 2200 vistas nästan bara homosexuella i partyområdena, stämmer detta eller funkar det bra för en hetero person? Jag har inget emot homosexuella människor men jag umgås gärna med tjejer framför killar

Vad ligger medelåldern på? Nu menar jag självklart på klubbarna/festerna.

Är det bra med folk där såhär års? Vad jag har fattat det som åker folk hit under den här delen på året då medelhavsländerna inte har nåt vidare väder just nu, stämmer detta?

Undrar även om det finns surfingbrädor till salu lite billigt där nere, någon affär eller så.

Det var allt, även om ni inte kan svaren på just dessa frågorna kan ni väl skriva nånting annat om just det här resemålet, både positiva och negativa saker uppskattas!!
Svara med citat

Gammal 2009-12-27, 13:57

Gäst

Standard
Hej!

Jag var där med min syster nu i höstas. Och jag måste säga att jag var grymt besviken. Det var inte alls lika bra drag som jag hade hört det skulle vara. Kunde nästan hellre festa hemma på en krog i sverige. Folk var välldigt påstridiga. Jag blev inburen, och då menar jag verkligen buren in på en krog. Ville inte gå in men inkastaren bara plockade upp mig och släpa in mig. De kunde vara välldigt otrevliga mot en om man inte följde med. Blev ett flertal gånger hotad och trakkaserad om man sa nej. Jag tänkter inte sätta min fot där igen. Upplevde även att de var mest äldra folk. Jag är 21 och syrran 16 men det var nog nästan ingen som var yngre en 25 iaf. Så syster tyckte det var jätte tråkigt då det inte fanns någon alls i hennes ålder. Angående homosexuella så fanns det många sånna om man festade vid ett shopping center som heter yumbo. Men vi var alltid vid kabash och där var det inget sånt vad jag såg iaf.

Jag tycker det känns som att pdi har sett sina bästa dagar. Tror att de är på väg ner. Men det var bara hur vi upplevde det. Vi for ju ganska sent på hösten också. Kan vara därför det var så lite folk.
Svara med citat

Gammal 2009-12-27, 18:36

Gäst

Standard
Ok tack för svaret.

Jo, jag har hört att säsongen för skandinavier är väl just nu så vad jag har fattat det som så lär det väl vara folk i yngre åldrar vid den här årstiden. Vi får se helt enkelt!

Tar gärna emot flera svar!
Svara med citat

Gammal 2010-02-09, 02:07

kaugan

Nykomling
kaugan är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2008

Rykte: 0

Standard
Har hört att det ska vara bra drag där! Men då framförallt om man är tjej.
Inkastarna är svin ja, de är påstridiga som fan, ger sig aldrig, såg x antal rån osv, folk indragna i gränder osv, vad kan man göra. Yumbo skall du ej gå till efter typ 21.00 på kvällen nej om du har fobi för homosexuella män, Yumbocenter är typ Mekka för hela Europas homomän. Kasbah heter det andra där vi andra vanligt lagda går till. Litet och allt är ihoptryckt, men ändå okej. Dock är vägen förbi inkastare till strippklubbar o annat skit längs med vägen dit lång.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8