ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-08-07, 11:26

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

hur länge är ni där?
vi är där 9-17 !
Svara med citat

Gammal 2010-08-08, 23:31

Gäst

Standard är det ingen som bor i vias?
ska dra dit med med kompisar den 13 augusti ingen som bor i vias är det ett bra ställe???
Svara med citat

Gammal 2010-08-10, 19:05

wallzing

Nykomling
wallzing är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2010

Rykte: 0

Standard yeahhhhhhh
Citat:
Ursprungligen postat av Anna&Eleonor Visa inlägg

Tjaa ! vi är två tjejer, 22 år, som drar till aiga napa 27 augusti i två veckor, vi letar festpolare. någon som ska dit under samma tid? det kommer festas hårt, det är vi bra på. vi söker likasinniga män och lite kvinnor.
vi är 4 snubbar från ljusdal som är där mellan 27 aug-3sep på hotell barbara, vilket hotell bor ni på?
Svara med citat

Gammal 2010-08-10, 23:12

Gäst

Standard tre killar på 20 år som söker resekompisar!
vi ska dra till ayia napa den 13 aug-27 aug tre killar på 20..hör av er om någon ska åka samma datum
Svara med citat

Gammal 2010-08-11, 10:41

Gäst

Standard pavlinia!
Citat:

vi ska dra till ayia napa den 13 aug-27 aug tre killar på 20..hör av er om någon ska åka samma datum
vi e tre tjejer på 20 år som åker dit 16e aug var bor ni?
Svara med citat

Gammal 2010-08-23, 22:17

Gäst

Standard Ayia Napa 30 augusti
Tjena! Är en kille som skall åka bo på Melpo-Antia den 30 Augusti i en vecka. Är det nån annan som skall dit samma period? Hade varit kul att träffa både tjejer/killar för att festa ihop!
Svara med citat

Gammal 2010-08-26, 12:39

Gäst

Standard 30 aug
Jag åker till ayia napa den 30 aug tillsammans med en killkompis! Ska bo på christabelle. Maila mig på linda_sprallenbe@hotmail.com om ni ska dit samtidigt :-D
Svara med citat

Gammal 2010-08-29, 00:09

Gäst

Standard vias
Citat:

vi e tre tjejer på 20 år som åker dit 16e aug var bor ni?
vi bodde på vias lätt bästa hotellet!!!
Svara med citat

Gammal 2010-09-02, 17:54

Gäst

Standard HUNKAR?
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst111111111 Visa inlägg

Åker dit 6 augusti, 2 st killar.

Taggad som fan!

Några som åker dit då?
Var ni dom blonda muskulösa killarna på planet??? SÅ HETA!!
Svara med citat

Gammal 2010-09-03, 17:03

Olofsson

Nykomling
Olofsson är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2010

Standard 06-20 sep fest!!
Hallå! Vi är 4 grabbar som ska till ayia napa 2 veckor 6-20 september, några som ska på bo melpo antia? isåfall... hör av er!!;D
Svara med citat

Gammal 2010-11-09, 03:30

Olofsson

Nykomling

Standard
Citat:

Är det bättre att köpa med sig taxfree alkohol eller billigare i butik i agia napa :P
Det är billigare att gå till grabbarna grus affär, dom ger ett tips på en billig affär där spriten är sjukt billig Köp i napa!
Svara med citat

Gammal 2010-11-09, 03:35

Olofsson

Nykomling

Standard
Citat:

Tjena "jag va så jäävla full" Låter bra att du och dina kompisar hade det jävligt kul på ayia napa.
Jag och mina 8 polare (grabbar) ska ner den 9 augusti, och vi undrar du som har vart på ayia i år hur såg det ut med brudarna, pratade med några som sa att det var en stor majoritet killar på klubbar osv.
Hur upplevde ni det ?

Tack på förhand !
Åk dit i början eller mitten av augusti, då har alla britter åkt hem och då har alla brudar slutat sommarjobba. En kille berättade utanför Black Hawk att det kommer transfers fulla med brudar runt augusti så... passa på =) Vi var där september och det var awesome! Dock blir det lite tidigare 2011! typ 19aug-3 sep eller tidigare!
Svara med citat

Gammal 2010-12-09, 22:57

tobbs

Nykomling
tobbs är inte uppkopplad
tobbss avatar

Reg.datum: dec 2010

Skicka ett meddelande via MSN till tobbs
Exclamation Kungarna I Baren PÅ Ayia Napa!
Tjenare, vi är tre partysugna grabbar (och en känd-bloggare) som åker den 12-19:e Augusti. Vi kommer att bo på Melpo Antia, så är ni sugna på lite sällskap under veckan så kontakta gärna oss.

Min facebook - "Tobias Tobbs Alriksson" : http://www.facebook.com/profile.php?id=703033301

Gå gärna med i facebookgruppen
- Ayia Napa 2011/08/12 : Logga in | Facebook

så kanske vi kan samla ihop alla som åker runt de datumet på ett och samma ställe?

Gammal 2010-12-10, 01:05

Narthasol

Nykomling
Narthasol är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2010

Standard
Vi är 2 killar på 22 bast som ska till Alanya sommaren 2011, vi åker dit 4/6 och åker hem 19/6 och vi kommer bo på hotell Sultan Sipahi, så om du/ni också ska ner där samtidigt och kanske vill festa ihop, hör av er till Narthasol@kaensel.net, facebook: Adam Lööf | Facebook
Svara med citat

Gammal 2010-12-29, 03:59

Gäst

Standard
Är det inträde på klubbarna och hur mycket kostar det ungefär såfall?

Någon som varit i både alanya o napa som kan skriva hur det skiljer sig prismässigt om man då tänker på alkohol o mat.
Svara med citat

Gammal 2011-01-10, 23:05

Gäst

Smile Hejhej !
Hej vi är ett gäng killar på 18-19år som ska festa men ändå ha det gött på standen. vi har tänkt att resa i sommar men vi är inte säkra på vart, vi funderar på att åka till ayia napa, alanya eller sunny beach ? vad rekomenderar ni och varför ?

/ ciao
Svara med citat

Gammal 2011-01-19, 12:03

Gäst

Thumbs up party
är ett gäng blandade tjejer o killar som åker till AYIA NAPAAA den 23 maj 2011 från kastrup köpenhamn för att fira studenten resan är bokad. vi kommer befinna oss på hotel melpo antia. vill ni lyfta taket med oss hör gärna av er!

MVH Skåne
Svara med citat

Gammal 2011-01-19, 12:05

Gäst

Thumbs up Partyyy
glömde kontakt länk.

Logga in | Facebook

PEYZZ
Svara med citat

Gammal 2011-01-19, 18:28

Olofsson

Nykomling

Standard
Citat:

är ett gäng blandade tjejer o killar som åker till AYIA NAPAAA den 23 maj 2011 från kastrup köpenhamn för att fira studenten resan är bokad. vi kommer befinna oss på hotel melpo antia. vill ni lyfta taket med oss hör gärna av er!

MVH Skåne
Vi var på melpo antia förra året, bästa hotellet ever!! Ni kommer älska det om ni inte redan varit där förut! Mcdonalds just utanför, öppet till 6.00 Ha en väldigt bra semester!
Svara med citat

Gammal 2011-01-31, 21:29

Gäst

Standard Alanya
För er som ska åka till eller funderar på att åka till Alanya så var jag där i sommras i mitten utav augusti.

Ska man festa så är alanya ett mycket bra alternativ, det var nästan uteslutet svenskar,norskar,danskar och en del holländare när vi var där, absolut inga britter(har läst att de ska vara jobbiga tydligen).

när det gäller klubbarna så är det bara "the doors" som gäller i princip, av den enkla anledningen att där är det endast skandinavier som kommer in. Visst de finns robin hood på 5 våningar som är helt okej och en del andra klubbar som tex bellman, men även jag som kille tyckte de va lite jobbigt men så många turkar. hörde även att "Hollywood" skulle vara ganska bra men var aldrig där tyvärr. Men riktigt bra drag på the doors som sagt.
Men allt som allt så är det ett bra utbud av klubbar och vill man fortsätta festa när de stänger kl 3 så gick det gratis bussar till en efterfest som håll på till kl 7 på morgonen, men glöm inte att ta med pengar för de kostar 20 lira att komma in. (jag glömde )

Vi bodde vid kleopatra beach som är en riktigt bra strand gött vatten å allt. vi tog ingen båttur vilket jag ångrat som faen, andra vänner som var där sa att de var kanon.

de kommer antagligen också komma fram en del turkar på stranden som vill sälja biljetter till beach partyn, PRUTAAAAAAAAAAAAAAAAA... vi fick våra biljetter för 50 lira st och de var tydligen "kompispris" senare träffade vi ett tjejgäng som fick sina för 35.
Vi åkte till "Havanna Beach Club" eller vad de nu hette, iaf så hämtar de upp en på hotellet och kör en några km bort till en strand där partajandet är. väl där så får man gratis man och hur mcyket dricka man vill ifrån en bar. strax efter baren öppnar så kommer de ropa ner alla på stranden för att leka lite olika lekar och kolla på eldsnubbar osv, detta kändes mer som en skenmanöver för att alla inte skulle dricka lika mycket i baren så STÅ KVAR I BAREN OCH DRICK FÖR GLATTA LIVET!. för inte långt efter lekarna är slut (ölhävartävlingar osv...) så går bussar tillbaka till klubbarna. Kanske låter ganska dåligt men var faktiskt helt okej och värt pengarna men som jag sa så bar < lekar.

Alkoholen på klubbarna är ungefär lika dyra som i sverige och jag råder alla till att köpa alkoholen på tax free´n på flygplatsen för kända märken som t.ex bacardi är lika dyrt om inte dyrare i sverige på supermarkets. Ölen ligger runt 3 lira (15kr ,50cl) st men köper man flak så går det såklart att pruta en del och köp inte deras egna vodka (raki) den smakar skit blandat med lakrits.

Ett fel vi gjorde var att de första dagarna börja festa för tidigt, var tidigast på klubbarna kl 12 innan det är de inte mycket till drag så att börjar drickande typ 9 är nog bra fast de är ju olika. och om man vill ha tag på lite röka osv så är det inte några problem blev själv tillfrågade säkert 8 gånger under veckan, bara att stå på bargatan så kommer de och frågar tillslut.

som tjej ska man nog passa sig för små turkarna som driver runt runt bargatan, 2 av mina tjejkompisar blev förföljda i typ 20 min när vi skulle följa dem hem.

va la allt jag kunde komma på
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8