|
|

2010-01-06, 18:07
|
Reg.datum: jan 2010
Rykte: 0
|
Rhodos Vs. Napa
Grymt sugen på Rhodos efter att ha varit i älskade Ayia Napa dom senaste åren, o nu när jag tänker efter så.. längtar jag tillbaka! Rhodos e säkert finare på dagen än Napa, för Napa är ju inte direkt superfint, men där finns lätt det bästa partyt =)
Vill testa nåt annat, tips på hur man ska göra?
Naparesenärer kan regga sig på ayianapa.nu och charterparty.se o se vilka mer som åker just erat datum, smidigt som fan =)
Charterparty Noll10 i vilket fall som helst!
|
|
|

2010-01-08, 13:39
|
|
|
Ayia napa
inte alls tidigt att boka. Jag och ett gäng kompisar sitter nu och tänker boka en resa tills i sommar. Vi var till Alanya 09, en resa som ingen utav oss kommer glömma. Det ända som var minus var att hotellet vi bodde på var mer ett familjehotell än ett ungdomshotell. Men annars var resan en otroligt minne. Iallafal, så har vi alla hört att det finns en del hotell som nästa bara inriktar sig på ungdomar och tillåter fest sent in på morgonen, då många inte gör det. Skulle gärna också behöva lite tips om någon är sugen på att dela med sig. Skulle ju vara grymt om man hamna på samma ställe som någon här på forumet! =D
Tack i förhand!
Finns på mailen forsman.jalu@hotmail.com
|
|
|

2010-01-08, 21:05
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Forsman
inte alls tidigt att boka. Jag och ett gäng kompisar sitter nu och tänker boka en resa tills i sommar. Vi var till Alanya 09, en resa som ingen utav oss kommer glömma. Det ända som var minus var att hotellet vi bodde på var mer ett familjehotell än ett ungdomshotell. Men annars var resan en otroligt minne. Iallafal, så har vi alla hört att det finns en del hotell som nästa bara inriktar sig på ungdomar och tillåter fest sent in på morgonen, då många inte gör det. Skulle gärna också behöva lite tips om någon är sugen på att dela med sig. Skulle ju vara grymt om man hamna på samma ställe som någon här på forumet! =D
Tack i förhand!
Finns på mailen forsman.jalu@hotmail.com
|
nej det är inte sent alls! som oftast så bokar vi i Maj, dumt men sant!
Pavlinia, Melpo-antia, Chistabelle, Barbara, Anthea.. finns säkert mer men det är dom jag kommer på nu =) Pavlinia o Melpo är båda populära ungdomshotell. kasst med Melpo e att man inte får festa hur man vill, springer runt vakter hela tiden som delar ut varningar till höger och vänster för dom som för oväsen, ganska så irriterande efter ett tag. på Pavlina behöver du inte oroa dig alls om det, o det ligger väldigt nära bargatan =) fast en bit från stranden. Melpo ligger en liten bit från bargatan, men närmare stranden, granne med donken, hur bra som helst =)
|
|
|

2010-01-11, 22:22
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst
Nice  vi är några killar som funderar på samma hotell  har inte bestämt när vi ska åka bara..
Har ni vart i napa innan?
|
Jag tycker ni ska åka i slutet av juli (; Vi ska boka resan imorgon och antingen blir det den 23 juli eller den 30 juli. Nope, det har vi inte. Har ni? Hört att stället är lite dreggigt, men vafan.. det är ändå kul!! Haha
|
|
|

2010-01-11, 23:21
|
|
|
Citat:
Jag tycker ni ska åka i slutet av juli (; Vi ska boka resan imorgon och antingen blir det den 23 juli eller den 30 juli. Nope, det har vi inte. Har ni? Hört att stället är lite dreggigt, men vafan.. det är ändå kul!! Haha
|
Ta 30 juli då  vi sa åka antingen 26 juli eller 2 aug.. hehe jo, jag ha vart i napa en gång innan men det va typ för 9 år sen med familjen, minns ingenting :P
Vilken flygplats åker ni ifrån?
|
|
|

2010-01-13, 14:35
|
|
|
Jag och sju till (grabbar) åker dit 16 juli från arlanda, ska bo på melpo! några andra som åker samma datum?
|
|
|

2010-01-14, 01:12
|
Reg.datum: sep 2008
|
Någon som vet något om iphigenia? tacksam för svar
|
|
|

2010-01-14, 20:05
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ahm3d
|
tydligen nytt för Fritidsresor för i år, men ska vara ungdomlig publik där så kanske ett ställe fullt av norska/danska/tyska turister, vem vet.
|
|
|

2010-01-14, 23:31
|
|
|
yees!
Citat:
Jag och sju till (grabbar) åker dit 16 juli från arlanda, ska bo på melpo! några andra som åker samma datum? 
|
Beror på hur länge ni stannar haha 
vi åker ner från malmö den 30/7, melpo!
|
|
|

2010-01-15, 16:31
|
|
|
Då va resan bokad !!!
Barbara 2 aug !!!
|
|
|

2010-01-19, 03:13
|
|
|
Ayia napa
Citat:
Ursprungligen postat av aalma
Hej!
Vi är ett gäng tjejer mellan 18-20 år som åker till Ayia Napa i slutet av juli.
Vi ska bo på Melpo Antia och undrar nu om det är någon annan som ska dit då? Och kanske till och med ska bo på samma hotell? Hade varit asnice att hooka up med någon annan som också ska dit!
|
Tjeeenare där, vi är ett gäng på ungefär 7 grabbar som är rätt så partyvilda allihopp. Vi ska ner slutat av juli början av augusti där nån gång, skulle vara riktigt nice att hooka upp faktiskt, hör av dig så kan vi ju checka läget till dess!
|
|
|

2010-01-19, 18:26
|
|
|
Citat:
Tjeeenare där, vi är ett gäng på ungefär 7 grabbar som är rätt så partyvilda allihopp. Vi ska ner slutat av juli början av augusti där nån gång, skulle vara riktigt nice att hooka upp faktiskt, hör av dig så kan vi ju checka läget till dess!
|
Vi har bokat resan nu och åker ifrån Malmö den 30 juli. Vart åker ni ifrån? Ja, det hade varit grymt!
|
|
|

2010-01-19, 18:28
|
|
|
Citat:
Ta 30 juli då  vi sa åka antingen 26 juli eller 2 aug.. hehe jo, jag ha vart i napa en gång innan men det va typ för 9 år sen med familjen, minns ingenting :P
Vilken flygplats åker ni ifrån?
|
Japp, nu var det bokat och det blev 30 juli (; Vi åker ifrån Malmö.. Ni då?
|
|
|

2010-01-25, 20:02
|
|
|
Jag och och en kompis åker 6 augusti ;D
|
|
|

2010-01-25, 20:07
|
|
|
Citat:
Jag och och en kompis åker 6 augusti ;D
|
Vilket hotell? Kille / tjej?
|
|
|

2010-02-01, 01:14
|
|
|
|

2010-02-06, 15:06
|
|
|
Ursprungligen postat av aalma Ursprungligen postat av aalma Visa inlägg
Hej!
Vi är ett gäng tjejer mellan 18-20 år som åker till Ayia Napa i slutet av juli.
Vi ska bo på Melpo Antia och undrar nu om det är någon annan som ska dit då? Och kanske till och med ska bo på samma hotell? Hade varit asnice att hooka up med någon annan som också ska dit!
Tjaa  Jag och ett gäng polare har nyligen bokat resa till Ayia Napa, vi hyr en galet nice villa, åker ner den 23 juli och är där 2 veckor frammåt. Vore ju skitkul att snacka ihop sig med lite folk innan :d.
|
|
|

2010-02-10, 22:50
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ahm3d
|
Ingen aning, har själv bokat de hotellet med mina kompisar i mitten av juni. vet att de ligger en liten bit utanför klostertorget men verkar vara populärt, platserna går åt
|
|
|

2010-02-10, 23:12
|
Reg.datum: jun 2009
|
Studentresa
Så nu är vår studentresa betald och klar  vi åker ner den 24e - 31e maj och bor på melpo...
ett blandat gäng på 25 pers med majoritet brudar 
är de fler som ska dit under dom datumen och var ska ni bo? vore roligt att dra till med några goa student förfester
|
|
|

2010-02-11, 22:58
|
|
|
Citat:
Då va resan bokad !!!
Barbara 2 aug !!!
|