Citat:
Ursprungligen postat av Zante2009
sheenaaa, ska ner till zakynthos den 24e juli med 5 grabbar. Vi bor på anadiomeni (stavning), någon som kan tipsa om zante? Åker några samma datum som oss eller är där samtidigt? SKRIV! 
|
Vi var sju brudar som var nere i Zakkan förra sommaren och vi hade det g r y m t ! Sol varje dag och festande varje natt! Vi bodde på Kambassis och det hotellet rekommenderar jag starkt! Ett fotkliv till stranden och ca 60 m till bargatan. Vi hade stora förfester vid hotellet vilket accepterades av hotellägaren om man inte hade allt för hög musik. Eftersom vi kanske inte riktigt lydde dessa regler blev våra förfestanden förflyttanden ner till stranden utan några som helst problem. Vårt lilla stammis frukost ställe blev kära Favela med underbara toasts! Klubbarna som blev ett måste för varje kväll var självklart Cocktails&Dreams Juuuuunderbar klubb ! Kära Cherry Bay får vi inte glömma heller där jag varje natt avslutades och sedan blev det nattdopp för hela slanten. Längs Laganas Beach hände det mycket om nätterna och eftersom vi bodde precis vid stranden fick vi se många olika slags orgier på stranden på morgonkvisten. Men efter bara några nätter av dessa syner så kändes detta helt normalt fast inte till att göra det själv

Dom flesta klubbarna är suveräna längs bargatan dock var Ghettos dj.s grymt dryga och prioriterade bara britternas önskningar av musik.. Fy! Den arangerade partybåten som Baywatch bar anhåller var också riktigt kul med fria alkoholtimmar då det bara var att ta dricka i baren. Zakynthos var verkligen nr 1 i partyliv.. Underbara grekland med dessa underbara natur och nattlivet var helt otroligt! Zakynthos, Kambassis hotell under juli månad rekommenderar jag starkt!