ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-03-05, 10:51

Loviza

Nykomling
Loviza är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2008

Rykte: 0

Standard Auckland, Nya Zeeland
Hej, jag är en 20 årig tjej som kommit till Nz för att jobba som au pair, har varit här i snart 3 veckor och trivs jätte bra! skulle gärna vilja ha kontakt med någon att umgås med.
Mvh Lovisa, Auckland
Svara med citat

Gammal 2008-05-02, 11:32

Gäst

Smile Hejsan!
Hej Lovisa!
Jag heter Mea och kommer att komma till NZ i Juni. Jag kommer att bo i Devonport och är jättesugen att komma i kontakt med andra folk där nere!
Du kan väl dra iväg ett mejl till "teaterapan_89@hotmail.com" (gammal adress...) och berätta lite mer!
Kram
Svara med citat

Gammal 2008-05-06, 01:11

Gäst

Standard Nz
Hej Lovisa!

Jag ska åka ner till New Zealand den 5:e juli och jobba som au pair i Auckland ett år så om du är kvar när jag kommer ner så tar jag gärna en fika Skulle vara skönt att träffa nån där som inte bara är svensk utan även au pair :P
Svara till: my.arnberg@gmail.com

Sköt om dej,
My
Svara med citat

Gammal 2008-07-22, 20:35

Gäst

Standard Hej!
Hej hej!

Jag heter Rebecca, e 19, & fyller 20 i augusti. Jag ska till NZ i september för att jobba som au pair, nära auckland. Om du e kvar kanske vi kan träffas. Min mailadress e: RebeccaSundling@hotmail.com.

// Rebecca
Svara med citat

Gammal 2009-04-14, 15:18

Gäst

Smile Patric !
Hejsan Alla!

Jag kommer att komma ner till Auckland nu till maj 12 och vill gärna göra något skoj med er svenskar!

MSN: Ehrnholm_@hotmail.com

Seees!
Svara med citat

Gammal 2010-03-23, 03:55

Gäst

Standard NZ
Jag bor i Aukland och ska göra det tills december. Om någon vill ses vorde det jättekul Min mailadress är josefingertsson@hotmail.com eller skriv på facebook.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8