Citat:
Ursprungligen postat av SuperMita
Tack för ditt svar.
Vi ska ha AI och slipper tänka på mat och dryck. Då är det lika långt till andra affärer antar jag.
Tog ni buss till stranden eller kunde man gå? Ja jag har nästan förståt att det är djup direkt men att man då kan snorkla nära stranden antar jag. Fanns det något lunchaktigt nere på stranden som ingick i AI så man slapp gå hem eller det tänkte ni inte på?
Var i Hurhada i julas så det ska bli kul att testa detta. Såg ni hur det var det med dricksandet här på detta stället? Var det så att de förväntar sig det eller det är lite mindre av dricks på bättre ställen?
SuperMita
|
Det var länge sedan jag var inne här, så gissar att ni redan har bokat ngt. Men svarar ändå. Det går att promenera till stranden men det är en bit och mitt på dagen lite för varm att gå längre stäckor. Jättefint snorkelvatten, massa fina fiskar. Men kom i håg att packa ner badskor. Vet inte hur det är med matmöjligheter på stranden, för det blåste så höga vågor när vi var där att vi inte stannade så länge på stranden.
Bra att ge dricks lite då och då, både till servitören och den som städar, men man behöver inte ge varje dag.