Citat:
Ursprungligen postat av Maaddeh
Jag tänkte åka ner med min kille i början alt. mitten på april. Vad jag har förstått så är det fint väder där då och skönt med mycket värme och sol. Stämmer det? Sedan tänkte vi ta ett all inclusive hotell med apollo. Men kan inte avgöra vilket vi ska ta. Vi vill inte betala allt för mycket, men ändå ha rätt bra standard. Det vi ser som viktigast är att det ska vara nära till strand, inte behöva gå speciellt långt. Sen är ju självklart rum, standard, renlighet osv även viktigt, men menar vi vill gärna ha nära och bra till strand.
Vi funderar mellan
- Giftun Azur Resort
- Arabia Azur Resort
- Bella Vista
- Arabella Azur Resort
- Grand Plaza Hotel
Alla hotell verkar vara ungefär samma standard och ungefär samma matutbud och strand osv. Därför känns det svårt att avgöra vilket ställe som är bäst för oss som ett par och som vill kunna njuta av värmen tillsammans på bästa sätt utan att ha varit där! Hör gärna egna erfarenheter av folk så de går o avgöra vilket de blir! =)
|
Hejhej!
Kom précis hem från Egypten för två dagar sedan!
Vi bodde på Giftun Azur Resort, jag har inte bott på något av de andra stälerna men jag kan verkligen rekommendera "Giftun Azur Resort". Jätte nära till havet, trevlig personal, bra mat, och väldigt fräscht hotel. Nära till affärer, och tar man en taxi och åker tio minuter så hamnar man bland ännu mer affärer!
Det enda som kan vara lite jobbigt (om man inte gillar katter) är att det springer katter lite överallt inne på hotel området, men dom håller sig undan så man märker de knappt!
Annars är Egypten ett underbart land men massor med trevliga människor!
Har redan börjar planera för nästa år!
Hoppas att ni får en trevlig semester och att ni kan bestämma er!
Mvh!