ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-01-06, 12:58

bubbliz

Nykomling
bubbliz är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2010

Rykte: 0

Standard Giftun Azur Resort?
Hej!
22 mars planerar jag och familjen att åka till Giftun Azur Resort i Hurghada. Det jag undrar är hur maten är, om det finns fritt internet i delar av hotellet, vad man kan besöka i Hurghada/i närheten och om hur mycket kläder brukar kosta!
Tacksam för svar!
Svara med citat

Gammal 2012-01-06, 17:01

SuperMita

Medlem
SuperMita är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2011

Rykte: 0

Standard
Precis varit där 2 veckor över julen. Inget wifi, man kan surfa på hotellets internetcafé för 16 pund i timmen men det funkar skitdåligt. Vi tog 15 min ibland och då hann man precis kolla och svara på ett eller två mail.
Vi var nöjda med maten, på kvällen var det olika tema varje dag. På lunchrestaurangen fanns det även pizza men kön var nästan alltid lång men god pizza. Till frukost kunde man få omelett. Vi saknade inget förutom pommes men det såg vi en dag och då fanns det i "barnhörnan". Vi åt inga kalla såser eller grönsaker utan bara varma grönsaker men kände inte av någon magsjuka.
Jättejobbiga försäljare så fort man lämnar hotellet. Vi köpte lite "lacoste" pikétröjor mittöver hotellet något med Marina (gul skylt) har dock inte tvättat dem. Gav 140 pund för 2 (går säkert att pruta mera)
Vi tog en snorklingstur från hotellet och det var mycket trevligt. Man gjorde några stopp och även 1 timme på en paradisö. Det var en jättetrevlig tur.
Vi bodde i T huset vilkte är lgh närmast havet och betalade extra för det. Annars är det marklgh runtom som ingår och det är mycket katter i området.
Animationsteam som sysselsätter både barn och vuxna för den som vill. Även underhållning på kvällen.
Det var kallt på kvällarna i december runt 15 grader men man kunde ligga på stranden redan vid 8.30.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8