ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-06-27, 15:57

Aliide

Nykomling
Aliide är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2010

Rykte: 0

Standard Billigaste resan?
Vi har beslutat oss för att åka med några vänner till Dahab i höst. För att dyka och njuta av livet. Efter lite letande hittade jag en flygstol för dryga 6500:-. Då för TVÅ personer. Detta tycker jag är pinsamt billigt. Är detta det billigaste man kan komma undan med eller ska man ha is i magen och vänta på sista minuten-resorna?

Får tillägga att resan inte heller skulle ta mer än 6 timmar varken dit eller hem.
Svara med citat

Gammal 2010-06-27, 17:22

Gästen

Standard
Tycker själv att det låter rätt mkt. Väntar ni finner ni säkerligen bättre priser. Men du själv verkar ju tycka priset är som hittat, så ni avgör ju själv om ni vill satsa på detta eller vänta!

Vet varken var ni skall flyga från o vart ni skall. Samt hur länge ni skall vara borta. Utgår från att det är en t&r du har tittat på?

Skönt att det inte är nga byten ialf, utan raka vägen ner!
Svara med citat

Gammal 2010-06-27, 19:41

Aliide

Nykomling
Aliide är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2010

Rykte: 0

Standard
Jag som tyckte det var så billigt! Vi åker ifrån Sthlm till Sharm. Vi kommer inte stanna där utan tar taxi till Dahab är det tänkt. Resan var i September också, så det var ingen sista minuten.

De allra flesta resor för två personer verkar ligga minst kring 10 000:- annars. Men dela gärna med dig av vart du hittar dina billiga Egypten resor
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8