Vi är mga här på forumet som är tillsammans med egyptier, dels andra med mig som skriver under 'Gäst' samt dem som har konton. Vidare finns det trådar här som rör kärlek o relationer, o denna är inte en av dem. Svårt att tänka sig att tråden om lägenheter skall sluta i att en eller flera personer skall bli påhoppade o förlöjligade för sina val av partners, kallas dårar o förväntas skriva ner relationens utvecklingsförlopp här o samtidigt ta jäkligt mkt skit.
Ngn skrev i ett inlägg o vill få läsa mer utförligt hur "dom är". Förjävligt att söka efter uppdelning av vi o dom. De är egyptiska killar o precis som killar här hemma finns det alltid rötägg. Men som sagt, det gäller inte alla.
Till Jumbii, jag upplever att du har fått ta emot mkt skit. Tråkigt att du inte fått så mga vettiga svar, men samtidigt är det väl så att det kanske inte är här du skall lägga ut så mkt info om dig själv o din relation - det finns andra forum för det. Har valt att inte svara dig då jag tycker tråden har blivit en häxjakt o jäkligt löjlig, det finns ingen relevans här. Sen må jag dock säga att jag tycker mig uppleva dig rätt naiv. Allt jag vill säga är att fortsätt stå med båda benen på jorden o akta dig för blåögdhet. Efter det vill jag önska dig lycka till!
Vidare bör du nog fundera på om det är i denna tråd du skall fortsätta skriva eller ngn annanstans. Det finns en tråd gällande Kärlek i Egypten, samt att där även finns en del medlemmar vilka har ett konto här på sidan som du kan pm:a personligen. Utöver detta tänker jag på andra forum, bl.a. Sadiqa (
• Index) för att du skall slippa förtal o andra otrevligheter men samtidigt få vara där du är, leva i nuet med kärleken samt få svar på frågor o annat du undrar över.