Citat:
Ursprungligen postat av bn95
Hej, vår familj har beställt en resa till Hurghada, Hilton long beach resort. Vi åker den 19 mars 2009 från Göteborg Landvetter. Jag hade några frågor och skulle bli glad om någon kan svara.
Hur är vädret där i mars?, är hotellet bra, maten osv. (Vad tyckte du allmänt om det hotellet och stranden) Jag åker dit för att sola, det är så kallt i Sverige! Blir man brun under mars månad?
Jag har sett bilder och det verkar underbart, jag har nämligen inte rest någon stans förrutom Kosovo =) Så detta blir första gången och jag hoppas att jag inte blir besviken.
Vi har beställt resan på apollo och vi flyger dit med flygbolaget "Novair", hur var planet och maten? (Vi har all inclusive, mat på planet ingår).
Svara gärna snart!
|
Jag och min man var på Hilton Long beach i oktober 2008, så jag kan tyvärr inte svara om vädret i mars.
men då var det kanon!
Vi tyckte om hotellet och området jättemycket och har sagt att vi ska åka dit med våra barn snart igen. Stor strand som är långgrund där barnen kan leka.
Maten va okej. Den är ju lite annorlunda, men helt okej. Man behöver aldrig gå hungrig iallafall=)
Flera pooler och aktiviteter.
Åkte med SAS så kan inte svara er om flygresan heller.
Glöm inte ta med er handalkohol att tvätta er med så fort ni varit i kontakt med pengar...
Ha en underbar resa.
// M