ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-09-15, 15:15

Gäst

Talking Två tjejer i Karribien
Hey hoe everybody.

Min bästa kompis o jag känner att vi inte riktigt pallar en svensk höst/vinter. Så vi tänker dra ner till Miami den 9 nov och sen resa runt till bl.a. bahamas, dominikanska republiken och puerto rico och lite andra goa små öar fram till den 5 januari. Är det nån annan som har vägarna förbi där nere så hör gärna av er om ni är sugna på lite trevligt sällskap
Svara med citat

Gammal 2010-10-15, 10:17

Gäst

Standard Hur mycket kul folk som helst
Vill bara tipsa om min favoritställen i Dominikanska Republiken som ni är påväg till. Först och främst är det en ö som har så mycket mer än bara stränder. Ta er ut och res runt lite i landet. Grymt bra är att ta bussarna som kör typ runt hela ön.

OK, ni är två tjejer som vill träffa både andra resenärer och lokalbefolkning, gissar samtidigt att All-inclusive inte är er grej. Då rekommenderar jag starkt att först åka till Cabarete. Mycket party (mitt på stranden) och kitesurfare, vindsurfare och surfare från hela världen. har man tråkigt här så är man antagligen tråkig ;-) Sedan bara måste ni ta er för ett par dagars, eller kanske någon vecka i Samaná (Las Terrenas heter byn). Mycket mer laid back och ännu vackrare natur och stränder. Här kan ni få vara helt ensamma på en strand. Mitt paradis i Dominikanska. Helt otroligt vackert!

Vi kanske ses där. Är där under December till en bit in i januari. Klarar inte heller svenska mörkret...
Svara med citat

Gammal 2010-11-11, 16:15

Gäst

Standard
Hej!

När kommer ni vara på dominikanska? Jag och en polare åker ner 9/12 och är kvar fram till jul.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8