ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-10-02, 19:38

Urvi

Nykomling
Urvi är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2008

Rykte: 0

Standard Gran Bahia Principe Cayacoa
Hejsan alla reseälskare

nu är det så att jag och min vän har äntligen bokat en resa till DK och för att vara exakt, samana halvön.

Vi ska bo på Gran Bahia Principe Cayacoa hotell som är ett 4-5 stjärnigt all inklusive hotell. Nu undrar vi om någon här vet om man måste vaccinera sig mot något? troligen kommer vi 90 % av tiden vara vid strande, i vattnet , sola eller äta upp all hotellets mat
Skulle också vara tacksamma för alla slags tips och roliga saker man kan göra vid Samanahalvön som verkar vara hur fint som helst !

Vi längar efter en toppensemester och vi åker iväg 20 november och är borta 14 dagar.

Tack på förhand och hälsningar från två glada framtida resenärer.
Svara med citat

Gammal 2008-10-31, 10:46

Gäst

Standard
Hej!

Hepatit A och helst också Hepatit B. Sedan dricker man Dokural för magen. Hepatit B ska tas 2 ggr med en månads mellanrum. Vi hinner inte ta Hepatit B men den är för blod och sexuellt överfört. Ska åka med frugan och hoppas inte bli skadad så det är nog ingen fara
Svara med citat

Gammal 2010-04-26, 20:56

LaLunaLoca

Nykomling
LaLunaLoca är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Rykte: 0

Standard
Det var länge sedan du skrev här men om du eller någon annan vill svara så undrar jag hur ni hade det på cayacoa? Har bokat en vecka där i december. Har även en vecka inbokat på El Portillo... systerhotellet till Cayacoa.

Citat:
Ursprungligen postat av Urvi Visa inlägg

Hejsan alla reseälskare

nu är det så att jag och min vän har äntligen bokat en resa till DK och för att vara exakt, samana halvön.

Vi ska bo på Gran Bahia Principe Cayacoa hotell som är ett 4-5 stjärnigt all inklusive hotell. Nu undrar vi om någon här vet om man måste vaccinera sig mot något? troligen kommer vi 90 % av tiden vara vid strande, i vattnet , sola eller äta upp all hotellets mat
Skulle också vara tacksamma för alla slags tips och roliga saker man kan göra vid Samanahalvön som verkar vara hur fint som helst !

Vi längar efter en toppensemester och vi åker iväg 20 november och är borta 14 dagar.

Tack på förhand och hälsningar från två glada framtida resenärer.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8