ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-06-17, 21:45

Gäst

Standard
Hej

Jag är nyss hemkommen från napa ,, oro dig inte för åldersgränsen jag är dock 18 men jag hade inte ens ngn id handling med mig på nätterna.

Det svåraste för dig är att övertala dina föräldrar att få åka då du måste ha deras medgivande.

Kör hårt!
Svara med citat

Gammal 2011-06-20, 11:35

Gäst

Standard
ar nere i napa mu och ska vara det till slutet av augusti.
pavilinia ar inte fint hotel om ni vill ha bra rum;; ta Kleio istallet\!!!!
Svara med citat

Gammal 2011-06-22, 11:51

Lovis

Smile AYIA NAPA
Hej, jag ska ner till ayia napa den 4juli och ska bo på barbara. Någon som bott där innan och vet om det är bra? Vilken klubb är den bästa/billigaste?
Svara med citat

Gammal 2011-07-21, 01:20

Gäst

Standard Karwan Muradi
Hej !!

Har vart i Ayia Napa 3 år i streck ska dit i år också.
första året slösade jag 11 laxar blev ganska mycket festande då, för festar man mycket så behöver man pengar och tro mig 4 tusen räcker inte i 3 dagar .
Man vill bara slösa och festa hela tiden
Svara med citat

Gammal 2011-07-28, 01:44

PatricS

Nykomling
PatricS är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011

Rykte: 0

Standard
Jag ska ner till ayia napa och är 16 år ungefär 1.70, kommer jag ha problem o kommaa in på klubbar då?
Svara med citat

Gammal 2011-08-02, 14:21

Gäst

Standard Ayia Napa :)
finns inga åldersgränser i ayia napa, om du har pengar kommer du in i vilka klubbar som helst.
såg 13-14 åringar på dom större discoteken.

dom flesta erbjuder fritt enträde om du köper en drink eller något i baren .
vissa klubbar kostar det i inträde men det är inte många och några
vill att du ska ha förköps biljetter.

taxin kostar ungefär hälften så mycket som det gör i sverige, men tänk på om du åker taxi så säg vart du ska åka och bestäm ett pris innan han kör, annars kan det bli dyrt.

Fantasy boat party i ayia napa rekommenderas starkt! sjukt kul. du kan bli handfängslat med en tjej sen när du har hånglat med henne så släpper dom dig, sen kastar dom öl ut i vattnet som du ska fånga, riktigt billiga drinkar, halvnakna tjejer på båten. mat ingår. festar från kl 12:00 till kl 16-17:00. sjukt bra dj:s brukar det vara i vissa fall bättre musik än klubbarna. kostar dock 50 euro i inträde men värt.
Svara med citat

Gammal 2011-08-03, 20:52

Gäst

Standard
Är det fortfarande drag där nere första veckan i sept? (2-9) Vi är en gäng som funderar att dra en spontanare ned och festa lite om det är drag?
Svara med citat

Gammal 2011-08-10, 15:25

Hannaemelia

Nykomling
Hannaemelia är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2011

Standard
Heey!

Åker till Napa den 12 augusti, alltså om två dagar. Bor på Evabelle, nån som bott där eller hört nånting om det?
Svara med citat

Gammal 2011-08-21, 16:11

gabis

Nykomling
gabis är inte uppkopplad

Standard Ayia Napa
Citat:
Ursprungligen postat av matttttttttias1111 Visa inlägg

Hur är åldersgränserna på klubbarna i Ayia napa, måste man t.ex visa leg eller liknande? Är bara 16, ser dock äldre ut.
Nej nej, absolut inte. Jag är också 16 och jag kom hem från Ayia Napa för ca två veckor sen och jag kan lova dig att du kommer in vart du vill. Dom kollar inte leg eller något, så du behöver inte ens ta med dig det
Svara med citat

Gammal 2011-08-21, 16:14

gabis

Nykomling
gabis är inte uppkopplad

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av PatricS Visa inlägg

Jag ska ner till ayia napa och är 16 år ungefär 1.70, kommer jag ha problem o kommaa in på klubbar då?
Jag är också 16 år och ca 1.70 och jag kom på alla ställen jag var på, så ja du kommer också komma in. De bryr sig inte om hur gammal man är, så det är fett najs
Svara med citat

Gammal 2011-10-06, 13:05

Gäst

Thumbs up
Tjena, jag var I napa i sommar. Som många andra har sagt så krävs det inget leg eller någonting. Hur som helst vill jag inte rekommendera de svenska kvarteren. I min åsikt så tycker jag dom är dåliga och tar allt för mycket betalt. Finns hur många krogar som helst där ute.

Det misstaget vi gjorde var att slänga bort såna " lappar " med erbjudaden på. Tror det var på blackhawk pub eller någonting sådant ( dock skandinavisk bar ) hur som helst dom, hade ett redigt bra erbjudande. 4 shots, 2 drinkar/2 öl för €7. Riktigt prisvänligt. Hur som helst gå inte på skiten när folk frågar om ni vill köpa " jelly shots eller laughing gas ". Svindyrt och absolut skit.

Jag och mina tre andra polare bodde på ett hotel som hette Barbara, låg ca 550meter ifrån centrum, så det var rätt skönt om kvällarna. Lungt och tyst, hur som det var inte speciellt stort eller något fancy - Bara billigt och bra. Bodde även en massa skandinaviskt folk där. Mycket uppskattat. Personalen var också trevliga, men såklart i cypern försöker alla lura en på pengar. Så ett tips köp AC och säg åt dem att sänka kylan, eftersom det blir skitlätt att man förfryser sig och blir förkyld.

Hur som helst, jag själv brände runt 4-5 tusen där nere, pengar sjukt väl spenderade. Imo
Lite sent svar kanske. Men man kan ju alltid se det som en liten redovisning.

ps. Akta er för lokalbefolkningen, dom är agressiva och har väldigt kort stubin, vi blev polisanmälda för att ha spelat musik på balkongen kl.2 på natten.
Och, skaffa ett EU kort också, ifall någonting skulle hända under resan och be om att få åka till kommunalt sjukhus annars får ni betala saftiga pengar bara för bli undersökt.
En incident hände min engelska polare, han blev förd till sjukhus och fick hosta upp €170 bara för en undersökning.

ds. ha så kul.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8