ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-09-01, 11:46

jelle86

Nykomling
jelle86 är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2010

Rykte: 0

Standard fig tree bay eller ayia napa cypern
Hej vi ska åka till cypern nu i mitten av september. Vilket ställe tycker ni att man ska åka till
fig tree bay eller ayia napa?. Vi är inte personerna som tycker om att festa men att kunna gå ut och ta en öl och äte god mat sen att shoppa älskar jag=) (så mycke affärer ska finnas). Man vill att de ska vara lite folk ute och inte helt dött. Sen att de finns fina stränder är något jag tycker är positivt.

Sen om någon vet hur mycke en taxi skulle kosta mellan fig tree bay och ayia napa.

Hoppas ni kan hjälpa mig.
Svara med citat

Gammal 2010-09-01, 16:11

Lisa1991

Nykomling
Lisa1991 är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2010

Smile
Hej!
jag har varit i fig tree bay när jag var mindre och vad jag kommer ihåg och vad jag har hört andra berätta så är det helt klart lugnare än ayia napa. Om jag själv skulle åka till cypern så skulle jag välta ftb igen, helt klart! Där kan man ta det lugnt och andas, och känner man för party så är det ju inte alls långt in till ayia napa

ha de!
Svara med citat

Gammal 2010-09-09, 22:47

gustavhellstrom

Nykomling
gustavhellstrom är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2010

Standard
Jag tycker att ayia napa är helt outstanding! Men då tycker jag att festande är väldigt roligt

Jag tror att ni ska välja fig tree bay eftersom man bor en bit från stranden om man bor i ayia napa, plus att ayia napa och fig tree bay ligger nära varandra så det är bara att ta en taxi om ni blir sugna på fest! men om ni bara vill ta någon öl på kvällen så dugen fig tree bay utmärkt
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8