ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-07-04, 12:19

Baxters

Nykomling
Baxters är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2010

Rykte: 0

Talking Ayia Napa i Augusti, cant wait!
Snart bär det av till Ayia Napa för oss grabbar! Någon som har lite tips och rekommendationer om festlivet och stränderna där nere?
Svara med citat

Gammal 2010-07-14, 12:18

tREPPE

Nykomling
tREPPE är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2010

Skicka ett meddelande via MSN till tREPPE
Standard
Ni har tur som åker i Augusti, då det är flest brudar den månaden.
Jag kan rekommendera Nissi Beach som den skönaste stranden på just Ayia Napa. Jag vet inte riktigt vart ni ska bo, men från Mc donalds så tar det cirka 10-15 minuter att gå dit.
För att festa med Skandinavier så rekommenderar jag Grabbarna Grus, Blue Moon Bar samt har ni Black Hawk som har riktigt schysta priser/erbjudande, köp en grogg för 4 euro och få 2 valfria shot på köpet, eller välj 10 hus shot. Sen så kan ni också köpa party paketet. Vilket då innebär att ni får: En party-kryssning, ett skumparty, en barrunda (där ni går runt på massa olika ställen) sen ett party som heter Sexy Exit, Samt ett pool-party. Om ni ska köpa sprit där så fråga efter en butik som heter LGX! de har bäst priser =)
Mera frågor så svarar jag gärna =)
Mvh.
Senast redigerad av tREPPE den 2010-07-14 klockan 12:27.
Svara med citat

Gammal 2010-07-14, 12:42

connye

Globetrotter
connye är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 2

Standard
senior frogs lär det va fullt ös på vid den tiden, var det redan i april i år , sen har du ju carwash disco, riktig bunker men fullt ös,blandad publik så är nog roligare än att festa med skandinaver om ni inte är rädda att prata engelska dvs
Svara med citat

Gammal 2010-07-15, 22:42

Baxters

Nykomling
Baxters är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2010

Smile ...
Jag tackar för svaren.

Vi ska bo på ett hotellet Nestor, 3+. Vet inte om det är nått bra hotell direkt men hoppas det. Sedan hur det är med barer och sånt i närheten vet jag inte?

Vet ni kanske hur det är med dykning i ayia napa, vad det kostar o så?
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8