ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-06-07, 10:41

Ina80

Nykomling
Ina80 är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2009

Rykte: 0

Standard Cypern i början av oktober?
Hej! Hur är Cypern i början av oktober? Är det fortfarande varmt & soligt? Vi tänkte åka till Fig tree bay så vi är inte ute efter massa party men det hade ju varit trevligt om restaurangerna var öppna
Svara med citat

Gammal 2010-06-27, 00:29

wonna

Nykomling
wonna är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2010

Smile Oktober
För 10 år sedan var jag på Cypern den sista veckan i oktober.Åkte hem samtidigt som den blev vintertid.Vi hade en underbar vecka.En enda dag kom det en eftermiddagsskur, annars var det sol hela veckan.Förövrigt var alla restauranger öppna, såvitt jag kunde se.Jag åker till Cypern själv i slutet av Augusti, då är det nog kanske i hetaste laget.Men det är ju skönt med sol och värme.
Svara med citat

Gammal 2010-07-08, 23:56

Cani

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Ina80 Visa inlägg

Hej! Hur är Cypern i början av oktober? Är det fortfarande varmt & soligt? Vi tänkte åka till Fig tree bay så vi är inte ute efter massa party men det hade ju varit trevligt om restaurangerna var öppna
Har varit där i oktober och det borde vara varmt, runt 24-28 grader, om ni inte har otur.
Kan komma en rejäl skur men sen blir det varmt i många dagar igen.
Jag har missat denna skur när jag varit där, 1 gång började det regna när jag satt i bussen till flyget, sen blev det sol igen, men det är det närmsta jag kommit regn på cypern.

I början av oktober är nästan allting fortf. öppet.
Tror dom flesta restauranger mitt i Protaras börjar stänga i början av november.

Ha en trevlig resa på trevliga Cypern.
Svara med citat

Gammal 2010-07-09, 12:04

cypernguiden

Nykomling
cypernguiden är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2009

Standard Oktober
Oktober är en härlig månad att komma till Cypern. Lagom varmt och, ja, någon skur kan förekomma men det är mycket sällsynt.
Läs mer om vädret och vad ni ska packa på Cypernguiden

Ha det gott och trevlig resa,
Michael
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8