ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-04-08, 11:01

e.velinaa

Nykomling
e.velinaa är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010

Rykte: 0

Smile Panthea village, Ayia napa
Ska bo på Panthea village i slutet av juni i sommar. Någon som varit där och kan berätta om Maten/ läget/lägenheterna/strand eller annat. Vill veta ALLT
Svara med citat

Gammal 2010-04-22, 01:28

luula

Nykomling
luula är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2010

Rykte: 0

Standard
Hei!
Hadde noen venner som var der i fjor, og de sa at maten var SUCKY, men alt annet var veldig bra!

Veldig fine rom, fint hotell, og sånn 8 minutter å gå til bargaten, og nærme stranden!
Svara med citat

Gammal 2010-04-24, 16:17

Zoe

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av e.velinaa Visa inlägg

Ska bo på Panthea village i slutet av juni i sommar. Någon som varit där och kan berätta om Maten/ läget/lägenheterna/strand eller annat. Vill veta ALLT
Kanonfint hotell, precis hemkomna med familjen. Fina rum och god service, maten är buffé rakt igenom...kockarna är väldigt sparsamma med kryddor. Rummen har kaffebryggare, frys o kylskåp så man kan ha lite eget hushåll om man vill.
Poolen är stor och stranden/havet ligger nära, tar 15 min strandpromenaden intill hamnen och centrala delarna.

Det är ett barnvänligt hotell med underhållning på kvällarna.

Trevlig resa!
Svara med citat

Gammal 2010-04-24, 20:17

Panthea i år igen

Standard Panthea
Jag har varit på Panthea med min familj många gånger sedan det byggdes 1998. Anläggningen genomgick i fjol en välbehövlig renovering och är nu åter i toppskick. Härliga pooler för alla åldrar, trevlig personal, stor middagsbuffé och på kvällen lättsam underhållning. Visst är det en liten promenad till stranden men varför gå dit när allt finns på hotellområdet. Hoppas ni får en trevlig semester.
Svara med citat

Gammal 2010-07-31, 18:34

LisaNorr

Standard Superhotell
Jättebra hotell. MYSIGT är ledordet. Vill man ha en mysig semester ska man åka hit. Bungalowsen ligger mycket lungt, vill man ha lite fart är det bara gå till poolerna, som är massiva! Stenig strand, gick inte att bada alls nedanför, men det går fort att ta sig till närliggande lyxiga stränder! Fräscht, rent och 4+ enligt mig!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8