ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-05-18, 11:31

Gäst

Standard ayia napa
kalypso ska vara helt grymt! har massa vänner från förra sommaren som var där och sa att det var galet. vi är ungefär en 15 st som åker ner dit 25 juli till 9 augusti, är det många här som också ska dit då?
Svara med citat

Gammal 2008-05-30, 11:20

Gäst

Standard priser
En öl ute kostar ca 25-35spänn och en drink detsamma det som är lite billigare är när man köper sprit på deras supermarket då en 70is kostar 160spänn
Svara med citat

Gammal 2008-06-10, 00:58

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

En öl ute kostar ca 25-35spänn och en drink detsamma det som är lite billigare är när man köper sprit på deras supermarket då en 70is kostar 160spänn
Om du köpt så dyr sprit på supermarket har du misslyckats. Billigaste vodkorna får man för 40 - 100 svenska kronor. 4-10 Euro
Svara med citat

Gammal 2008-09-04, 19:55

Gäst

Standard Aiya napa
Passa er för den snuskiga vaktmästaren på Hotell Kalypso, han är där du minst anar det, smyger på flickor och synar er från topp till tå. Var där 2006 med en kompis, vi var måttligt imonerade av hans gubbsjuka kommentarer!
Svara med citat

Gammal 2008-09-05, 09:00

Gäst

Standard
Citat:

Kalypso är ett bra hotell om det är fest man letar efter. nära bargatan och allt... men annars är det gansak små rum, små skabbigt. men man ska som sakt bara sova där!! ,ycket orligt folk som bor där... skandinaver som mest, men även en del Engelsmän...

dom brukar säga att tjejer ska åka ner i augusti för då går det tre killar på en tjej, och det samma för killar i juli!! Bra vilket som =)

inne i turist städerna är det som här hemma eller dyrare, letar man sig utan för turist orterna kan maan hitta mycket billigare av allt...
men köper man alkohol i butok och förfestar hemma kan man komma billigt undan, en lite 40 spän...

5000 pix, räcker absolut för en vecka..
hoppas ni får en trevlig resa!

Ps, har bott på cypern i ett år!

No more, var där i somras (08) SJukt mycket killar i Juli, jätte mycket tjejer i Augusti.
Svara med citat

Gammal 2008-12-04, 15:17

Gäst

Standard info om kalypso
Hej. Jag och mina kompisar har bott på kalypso 3 gånger. Det är lätt det bästa hotellet på hele cypern ( om man är där för att festa ) poolen är stor, hotellet är stort. det finns 2 affärer i hotellet fullt med sprit så det är bara att handla. Det är rätt dyrt där nere, vi var där 1 vecka 2007 och då hade jag med mig 6000, men det räcker inte, jag gjorde av med 8000. Om man vi få ut allt av ayia Napa så måste man hänga med på grabbarnagrus fester. du köper 3 biljeter till 3 olika fester. beachparty , Partycruise , sedan en till fest som jag inte minns haha.. Maten kostar väl som här hemma, men det är spriten som är lite dyrare, iaf om man vill dricka sprit av sitt orginal, man kan ju köpa 1 liter sprit för 45 kr om man vill också men då har du ju ingen aning om vad du dricker.

Vi ska även åka ner nästa sommar, och jag skulle ringa och boka idag. När jag pratar med säljaren på fritidsresor så säger hon att dom inte kommer ha hand om hotel kalypso sommaren 2009. och jag frågar vilket bolag som har hand om det, då säger hon att hon inte vet. Det är panik nu, en semester på ayia napa utan att bo på hotel kalypso är som att ha sex med en kondom, allvarlig jag hoppas att något bolag tar tag i det här. jag skriver här så fort jag vet något så ni andra också får chansen att boka . MVH // Danne
Svara med citat

Gammal 2008-12-04, 17:24

AYIANAPA !!

Standard
JAAAAAAAAAAA FAN va där idag också å skulle boka med polarna det är katastrof det finns inte l'ngre hos fritidsresor, den som vet var det finns ska fan få en avsugning av en tjejkompis måste dit

ha d!
Svara med citat

Gammal 2009-01-13, 17:25

Gäst

Arrow kalypso
frågan är ifall man kan boka direkt av hotellet och sen bara boka flyg ner ;o någon som provat ? Telefon numret till hotellet är iaf http://www.reseforum.se/forum/images/icons/icon2.gif +357-23 72 32 00
Svara med citat

Gammal 2009-05-20, 19:56

Gäst

Standard ayia napa
Hur är priserna där nere hört att där ska va dyrt :S ?
Vi ska till ett hotel som heter euronapa, all info om det hade varit roligt ?
Svara med citat

Gammal 2009-05-28, 12:57

Gäst

Standard lite priser o tips
jag va där förra sommaren. priserna är som i sverige typ.. lite billigare. cigg kostade runt 30 svenska kr, sprit minns jag inte exakt men de va iaf billigare än sverige. en tetra pack vin kostade typ 2 euro. öl köpte jag aldrig i affär bara på krogen kostade runt 4 euro. om ni har tänkt att stå o laga mat själva så avråder jag er från de. svin dyrt att köpa i affärerna. bättre att äta ute istället. vi åt på burger king typ varje dag. bodde mitt i mot på eligonia. de är gratis att gå in överallt utom på nattklubbarna. va på ett as schysst ställe sopm hette carwash!! de kostade under hundra lappen. men tror vi gick in gratis för vi fick nån sån där prova på biljett typ. o jag kan VARMT rekomendera river reggie club. (gratis) ett as schysst ställe som öppnar när allt annat stänger o är öppet till typ 8 på morgonen . även black hawk som va ett jätte bra förfest ställe en liten bit från grabbarna grus.. as kul!! o taxi bilarna :P när ni ska betala kom överens om pris innan o ge exakt de ni kommit överens om. för om ni tänkt att ni ska få växel tillbaka så kan ni glömma de:P dom e luriga :P o till frukost kan jag även rekomendera croissater med choklad fyllning, finns i typ alla supermarket. jätte goda hoppas ni kommer få en jätte kul resa de hade iaf vi !!! kram
Svara med citat

Gammal 2010-03-04, 00:34

Gäst

Standard ...
Citat:

kalypso ska vara helt grymt! har massa vänner från förra sommaren som var där och sa att det var galet. vi är ungefär en 15 st som åker ner dit 25 juli till 9 augusti, är det många här som också ska dit då?
Vi är några killar från göteborg som ska till Aya napa och jag har letat överallt på internet efter de hotellet men hittar inget, Nån som vet någon hemsida där man kan boka flyg o de hotellet?
Svara med citat

Gammal 2010-03-04, 10:15

Gäst

Smile
Kolla in
Gästboken

Tydligen Pavlinia via vings ungdoms resor som är ersättaren för er yngre som diggar fest
Svara med citat

Gammal 2012-01-20, 22:43

Sara Johansson

Standard Kalypso hotell
Finns det någon pool på kalypso?
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8