Hej. Jag och mina kompisar har bott på kalypso 3 gånger. Det är lätt det bästa hotellet på hele cypern ( om man är där för att festa ) poolen är stor, hotellet är stort. det finns 2 affärer i hotellet fullt med sprit så det är bara att handla. Det är rätt dyrt där nere, vi var där 1 vecka 2007 och då hade jag med mig 6000, men det räcker inte, jag gjorde av med 8000. Om man vi få ut allt av ayia Napa så måste man hänga med på grabbarnagrus fester. du köper 3 biljeter till 3 olika fester. beachparty , Partycruise , sedan en till fest som jag inte minns

haha.. Maten kostar väl som här hemma, men det är spriten som är lite dyrare, iaf om man vill dricka sprit av sitt orginal, man kan ju köpa 1 liter sprit för 45 kr om man vill också men då har du ju ingen aning om vad du dricker.
Vi ska även åka ner nästa sommar, och jag skulle ringa och boka idag. När jag pratar med säljaren på fritidsresor så säger hon att dom inte kommer ha hand om hotel kalypso sommaren 2009. och jag frågar vilket bolag som har hand om det, då säger hon att hon inte vet. Det är panik nu, en semester på ayia napa utan att bo på hotel kalypso är som att ha sex med en kondom, allvarlig jag hoppas att något bolag tar tag i det här. jag skriver här så fort jag vet något så ni andra också får chansen att boka . MVH // Danne