|
|

2008-02-01, 00:38
|
Reg.datum: feb 2008
Rykte: 0
|
melpo antia
Tja! vi är ett gäng killar från malmö som ska till ayia napa den 21 juli.
vi ska bo på melpo antia och undrar om det är bra ös där? Några uteställen att rekomendera? kanske till och med någon som ska dit samtidigt?
Ha det nice!
|
|
|

2008-02-07, 11:39
|
|
|
melpo
melpo-antia är ett fint hotell med jättebra läge..prisvärt men dock ryktas det om att det ska bli ett bluestar hotell eller vad det kallas för att få bort ungdomarna och locka mer barnfamiljer. men sen ligger ju inte kalypso långt ifrån melpo så inga problem
|
|
|

2008-02-10, 11:14
|
|
|
Melpo
Jo Melpo-Anthia blir under sommarsäsongen ett Bluestar hotel med aktiviteter,underhållning och Bamseklubb,vi är en barnfamilj och vi ska dit med vänner och deras barn.
|
|
|

2008-03-24, 17:36
|
|
|
Melpo Antia lär vara sjukt bra..
Har inte själv varit på hotellet ifråga men skall faktiskt åka dit den 23 juli, några av flickorna i mitt resesällskap har däremot besökt Cypern förut och bodde då på Melpo Antia.
De var jättenöjda och berömde även Nissi Beach och partykryssningarna som ordnas regelbundet.
Ska bli intressant att se hur mycket priserna har ändrats sen Cypern kom med i EMU, men det torde knappast hindra partajsset
-Knorven-
|
|
|

2008-03-24, 17:42
|
|
|
joo men..
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst
melpo-antia är ett fint hotell med jättebra läge..prisvärt men dock ryktas det om att det ska bli ett bluestar hotell eller vad det kallas för att få bort ungdomarna och locka mer barnfamiljer. men sen ligger ju inte kalypso långt ifrån melpo så inga problem 
|
--> Kalypso ligger visserligen precis mittemot Melpo, och hotellet är populärt bland svenskar har jag förstått, men själv föredrar jag ett sötsliskigt barnhotell med bamseklubb framför Kalypso, där poolen lär bära öknamnet "klamydia-poolen"  
Blir man trött på slisket kan man ju alltid ta ner bamse med en flygande tackling eller nåt...?
-Knorven-
|
|
|

2008-04-09, 02:31
|
|
|
Helvete. Boka in mej o 3 grabbar på melpo antia i 2 veckor juli-augusti.
Är det nått svenssonhotell där det ska vara tyst efter 21.00 eller liknande? Står mkt riktigt att det är bluestar hotell.
Vi åker ju ner för att festa,fick inga platser på kalypso men hörde att detta var överproppat me ungdomar också, stämmer inte det?
|
|
|

2008-04-24, 20:33
|
|
|
Familjehotell
HAllå!
Du bör nog boka om för det är MYCKET populärt bland barnfamiljer iår... Så om du vill festa efter 21 bör du nog tänka om. Lycka till!
|
|
|

2008-05-07, 01:27
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst
HAllå!
Du bör nog boka om för det är MYCKET populärt bland barnfamiljer iår... Så om du vill festa efter 21 bör du nog tänka om. Lycka till!
|
Haha, eller så är du en mamma/pappa med familj som ska bo på just melpo och försöka avråda oss ungdomar från att bo där för att ni ska ha lugn o ro ?
Vill gärna veta hur du sitter inne på uppgifterna om att de e mkt poppis bland familjer i år.
mvh
|
|
|

2008-07-07, 14:40
|
|
|
Blandat!
Tja!
Det kommer nog bli mycket blandat både ungdomar och familjer.
Jag åker oxå ner till cypern i början av augusti så det kan lätt hända att det blir mycket party på hotellet =)
|
|
|

2008-07-16, 00:26
|
|
|
jo visst verkar det ganska surt att det är ett blue star hotell, men fest lär det alltid bli, det kan garanteras... "det är MYCKET populärt bland barnfamiljer iår". Jag har svårt för att förstå hur folket tänker...
åker med småbarnsfamilj till ayia napa som är känt för sina festligheter och dess besökare som till största delen är ungdomar. det är inte direkt laddat lugnt och ro.
|
|
|

2008-07-18, 13:32
|
Reg.datum: mar 2008
Rykte: 3
|
Varför napa.....?
Om man skall åka ner med frun och kottarna varför då åka till aya napa, där det garanterat inte är lugnt och tyst dygnet runt.
Bättre att välja en avkrok som protaras/pernera och något bluestar hotell i sådanafall. Det vi bodde på var hur lugnt som helst och inte ett knyst efter 22:00. Tråkigt så det skriker om det, men perfekt för familjer med barn.
|
|
|

2008-07-21, 23:56
|
Reg.datum: jul 2008
|
åh, ska bo på samma hotell i augusti, ni kan la uppdatera och berätta hur de vart?
|
|
|

2009-06-01, 18:39
|
|
|
Samma Hotell
Vi ska också dit i augusti, så uppdatera på!
|
|
|

2009-06-01, 21:23
|
|
Melpoooo
Hellu ^^
Va där i augusti, helt underbar hotell! mycket bra! :) mysigt, nära till allt.. stranden va liiite knepigt att hitta till, men det gick bra tillslut! Underbar strand! :D Mitt emot ligger donkan dessutom ;) Mkt bra tyckte vi ;)
|
|
|

2009-06-01, 21:25
|
|
... och dessutom hade vi inga problem med att man skulle vara tyst, och vi hörde heller aldrig ngt angående att vi skulle va tysta!
|
|
|

2009-06-19, 09:36
|
|
|
yeah!
Citat:
Ursprungligen postat av came
vi ska bo på melpo antia och undrar om det är bra ös där? Några uteställen att rekomendera? kanske till och med någon som ska dit samtidigt?
Ha det nice!
|
hello killar!!
ni har valt det lugna hotellet, men absolut det softaste, kom hem i måndags och jag kan säg man sover inte så mkt på nätterna o de timmar mam sover äre gött närdomä lugna =) ni komer bli haffadeav grabbarnagrus personal direkt ni kommer dit o de komer lura på er en massa paketsom ni bara *inte* kan missa, men tänk innan ni tar nå det är dyrt!!
alltid drag på grabbarnagrus ende liksom sen Bluemoonbar som öppnar två när grabbarna stänger.
sen nå som inte jag viste blir man tagen när man badar i poolen mitt i natten kostar det 40 euro. haha
|
|
|

2009-07-03, 00:22
|
|
|
Bokat biljett nu, jag o mina vänner drar ner den 17 juli och undrar om några annan ska ner dit då? melpo antia blev det för vår del iaf! 
|
|
|

2009-07-06, 22:19
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av came
Ha det nice!
|
Tja! Vi är ett gäng från Uppsala som ska dit dagen innan! Har ingen aning om det är bra ös men annars får vi väl ta och styra upp det! Hur länge stannar ni?
|
|
|

2009-07-14, 14:48
|
|
|
3 grabbar alla runt 18, anländer till den fetaste balkongen på melpo to party den 10/8! Nån mer där då?
|
|
|

2009-07-27, 16:00
|
|
|
5 grabbar!
Tja! Vi är 5 grabbar som åker ner nu den 7 aug. Några fler som ska ner då?
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
|