ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-11-17, 18:38

Gäst

Standard Melpo Antia - Åldersgräns
Jag undrar om det är någon som vet om det är någon speciell åldersgräns på Melpo antia. På tex Christabelle gäller 18 årsgräns under en viss period.
Svara med citat

Gammal 2009-11-23, 21:33

Gäst

Standard
Tror det kan vara 18års åldersgräns, men inte säker.
Åker du till napa för att festa så tycker jag du ska välja ett annat hotell. De ändrade inrikting till att bli något slags familjehotell för nått år sen vilket resulterar i mycket strängare regler ang fester på hotellrummet osv. Var där sommaren -08 o vakterna kom in o klaga på musik redan från 22.00, o då lira vi ingen hög musik utan musik från en mobil...

Dom tolerar inte att man har med sig gäster upp på rummet heller, jag tycker verkligen du ska välja ett annat alternativ, förfesten kommer av sig lite när en sur vakt hotar att man blir utkastad för att man lirar musik vid 22.00..

Ha de så kul.. =)
Svara med citat

Gammal 2009-11-26, 15:05

Gäst

Standard Melpo
Melpo är igen ett ungdomshotell,var det även i somras,kolla själv på fritidsresor.se
Svara med citat

Gammal 2009-11-26, 20:00

Gäst

Standard Melpo Antia
Jag bodde på Melpo Antia i Ayia Napa i somras och vi spelade musik varje kväll men blev bara tillsagda en gång då vi spelade musik klockan 4 på morgonen. Jag tycker det var ett bra och seriöst hotell med bra rum. Rekomenderar det verkligen. Dock är dubbelrummen tydligen bättre en enkelrummen som vi bodde i
Svara med citat

Gammal 2010-01-11, 19:32

Gäst

Standard 5 grabbar
vi är 5 grabbar som ska ner till ayia napa nu i juli, funderar på melpo, dock inte bestämt vilket hotell än hört mkt om att de nu ska vara ett familjehotell, någon som vet detta med lite bakgrundsinfo ?
Åker ju givetvis dit för att ha ett jävla håll igång hela veckan, så kunde va bra att veta
Svara med citat

Gammal 2010-01-17, 23:34

Gäst213

Smile Melpo
Vi var ett gäng grabbar som bodde på melpo i sommras. Märkte fan inte av något bluestarskräp då i alla fall. Var fullt ös på alla balkonger, den enda som hade problem var den där idioten till vakt, han sa till oss kanske 7 gånger att det var sista varningen, men ändå hände inget, likadant för flera andra som vi kröka med som var där samtidigt. Det är bara skita i han och köra på.

Jag rekommenderar verkligen stället. Inte det mest fräscha hotellet, men fullt av partysuget folk, grymm stämning, och bra läge, sen jobbade Kay där då och sålde billig alkohol nere i lobbyn. Sen kan jag rekommendera Black Hawk också, bra ställe att dra till runt 12 tiden, 2 drinkar och 2 äkta shots, eller 2 drinkar och 10 house shots för 6 euro, sjukt nice innan man drar vidare!
Svara med citat

Gammal 2010-02-12, 00:12

ellie8

Nykomling
ellie8 är inte uppkopplad
ellie8s avatar

Reg.datum: feb 2010

Rykte: 0

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

vi är 5 grabbar som ska ner till ayia napa nu i juli, funderar på melpo, dock inte bestämt vilket hotell än hört mkt om att de nu ska vara ett familjehotell, någon som vet detta med lite bakgrundsinfo ?
Åker ju givetvis dit för att ha ett jävla håll igång hela veckan, så kunde va bra att veta

Melpo är inget bluestar hotell under högsäsong (juni-aug).
Vi är 5 tjejer som sticker ner den 30/7. Ses vi?
Svara med citat

Gammal 2010-02-16, 11:45

andyfabregas

Nykomling
andyfabregas är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2010

Rykte: 0

Standard Melpo
På Melpo Antia är de riktigt bra drag, bodde där 2008 och i våran korridor stog alla dörrar öppna så de var bara gå in & ut och förfesta i vilket rum man ville. Grymt folk och en jävla stämmning!
Provar dock på Hotel Vias två veckor iår 23 juli - 6 augusti!
Svara med citat

Gammal 2010-02-16, 17:00

Gäst

Standard 28/5
wAZUP jag åker ner på studentresa i slutet av maj dvs när "barnfamiljerna" fortfarande jobbar vilket är underbart, kan någon skriva en snabb prislista på vanliga saker man köper, samt typ hur mkt money man ska ha med sig ?
Svara med citat

Gammal 2010-02-16, 19:36

Gäst

Standard Andreas
Hur mycket cash du ska ha med dig är ju upp till dig själv, antar du inte vill leva som en uteliggare utan vill brassa på lite på semestern?

Räkna med att priserna är som i Sverige, kanske strax under!
Svara med citat

Gammal 2010-02-17, 13:08

Gäst

Standard Priser på Cypern
Melpo ska inte alls bli Blue Star hotell. Dagsfärska priser hittar ni på cypernguiden.com och massor av bra tips för er som ska ner till Ayia Napa i sommar.
Svara med citat

Gammal 2010-05-20, 16:49

Gästen i estland

Standard Melpo antia
Är det någon som varit där och kan säga vad som är bäst av att välja balkong eller terass?
Svara med citat

Gammal 2010-07-19, 20:17

lannwald

Smile Melpo!
Vi är 4 killar som åker ner till Melpo den 9e augusti, några andra som är där då?

Undrar lite om vad som är bäst mellan bokningsalternativen "Balkong" och "Balkong, separat"? Finns en tråd om detta på reseforum men vill ha dagsfärska svar Vi valde "separat" men vill ändå veta lite nu innan vi kommer ner!

Hur bra ös har det varit denna sommaren? Hur bra ös är det 9-16 augusti?
vore tacksam för svar!
Svara med citat

Gammal 2010-07-20, 23:59

Gäst..

Standard melpo i aug.
Jag och tre tjejer drar ner till melpo 9-16 augusti! Kommer bli grymt kul!

Det är hyfsat dyrt med mat i cypern, men det beror ju också på vart man äter. men där får man räkna med en del iallafall. alkoholen är riktigt billig dock, och det är väl det viktigaste haha. Sen tror jag det finns ett mcdonalds precis bredvid melpo också, så det är ju perfekt
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8