Hej alla glada!
Kom hem från Sunny Beach för två dagar sen, och känner mig skyldig till att skydda turistorten från all skit som skrivs om den/det/whatever. Det var verkligen en av de bästa resorna jag har gjort - PERFEKT för er som vill åka iväg och festa en hel vecka.
Personalen var trevlig, även om tjejerna kan uppfattas som stöddiga är de oftast för de inte förstår engelska. Annars var alla supertrevliga (både mitt gäng, och tre gäng med killar från Sverige som vi lärde känna tyckte det)
Tips på partyställen är
- Den glade viking
Helt galet ställe, vi kom hem vid halv 5-6 varje dag. De står alltid folk på gatorna som jobbar för Viking som säljer biljetter och de är oftast till Pubrundor (Som är det ROLIGASTE jag gjort på fyllan, någonsin!) och Free bar (vilket är ett smidigt sätt att bli full på

) Man får även en tshirt för varje pubrunda och 5 gratis drinkar!!! Oftast för 10 leva
- The corner
Bra förfest bar och vi tog även en öl där varje morgon haha innan vi gick och la oss.
- Aloha bar
Ojoj vilka shottar vi tog där, helt galet. Och sjukt bra musik som man blev taggad av. Direkt efter några drinkar och shottar gick vi till Glade viking.
- Lazur
Se till att skaffa biljetter till den stora pubrundan som är varje torsdag. 2 stora "diskotek", 4 barer, 6 gratis drinkar och en tshirt - hur kul som helst!
Sen var man minst på 10 ställen till som jag inte ens minns namnet på haha, men för att sammanfatta partylivet där nere; GALET! Så jävla roligt hade man, hela tiden! Men DEN GLADE VIKING är en 10a! Av alla ställen jag har varit på (Ibiza, Magaluf, Ayia Napa) så var den nattklubben den roligaste och galnaste haha.
Bodde på hotell Alba, som ligger precis mitt i smeten. 100 meter eller något till havet (och havet är inte grumligt och äckligt, utan JÄTTEFINT och stranden är fantastisk)
Hotellet var grymt, bodde massa andra svenska gäng där och man för-förfestar på balkongerna tillsammans med alla innan man drar ut =)
Japp, kände mig skyldig till att ge er lite färsk information! Hoppas ni som drar till Sunny beach kommer ha samma härliga upplevelser som jag. Fråga bara om det är något, nu när minnet är färskt!
KRAM / Michaela