ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-07-22, 22:59

Tom

Moderator
Tom är inte uppkopplad
Toms avatar

Reg.datum: jan 2004

Rykte: 9

Skicka ett meddelande via MSN till Tom
Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej , vi har valt charter resa med all inclusive, (kan man supa gratis som fan).
det har ni garanterat betalat för då det brukar kosta en del extra att ha "all ink" så gratis är det inte, alkoholen är billig där nere och ni ska väl inte befinna er på hotellet hela nätterna :-)

och all ink brukar upphöra kl 22 på kvällarna i hotell baren så efter det får man vackert betala ur egen ficka..
/Tom

Gammal 2011-07-25, 01:22

Gäst

Standard
tjena i september ska jag och några polare åka till sunny beach , jag undrar om det fortfarande är nå drag där i september ?
Svara med citat

Gammal 2011-08-13, 19:56

Gäst

Thumbs up alba
bo på hotell alba om ni ska till SB lätt det bästa där. bästa läget bästa servicen jag nånsin varit med om och trevlig personal och frukosten är den bästa nånsin!
Svara med citat

Gammal 2011-08-16, 17:59

Fipe

Standard
Jag och en polare som båda är 20 ska ner där 19 Augusti, Jag har aldrig varit där förr men min kompis var där förra året och tyckte det var kanon! (Annars hade han nog inte åkt dit igen).
Jag har försökt läsa rätt mkt om Sunny Beach och jag ser verkligen fram emot det!
Vi ska bo på Hotell Jantra, verkar vara ett enkelt hotell men man ska ju inte befinna sig på hotellet hela dagarna när man är i Sunny Beach så det får duga åt oss!

Tom - Vet du något om Hotell Jantra? Och vad skulle du säga att medelåldern på "partyfolket" är?

Någon som ska dit samtidigt? Hockey_fipe@msn.com
Svara med citat

Gammal 2011-08-17, 21:53

Tom

Moderator
Tom är inte uppkopplad
Toms avatar

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Fipe Visa inlägg

Tom - Vet du något om Hotell Jantra? Och vad skulle du säga att medelåldern på "partyfolket" är?
har inga egna upplevelser om jantra,men sett att många andra undommar oxo bor där så ja misstänker att det ser lovande ut för er ! eller ? :-) medelåldern på discon ligger nog på mellan 18-25,sen i själva sunny beach så är det väldigt varierande ålder. allt från pensionärer till barnfamiljer och ungdommar.. mensom sagt det sistnämda utmärker sig en hel del p.g.a deras party humör :-)

Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

jag undrar om det fortfarande är nå drag där i september ?
har personligen varit där nere fram till ca 15 september ett antal gånger och då är det fortfarande fullt drag under galoscherna :-)

/Tom

Gammal 2012-01-23, 17:02

kommersen

Nykomling
kommersen är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2012

Rykte: 0

Standard
Hej, jag ska ner där den 10 juni -12 med 5 polare, undrar vilka klädesmärken och om där är stora kläder (xxl-xxxxl)?..

PS : är ölen god där nere
Svara med citat

Gammal 2012-01-23, 19:52

Tom

Moderator
Tom är inte uppkopplad
Toms avatar

Standard
tyvärr brukar dom inte ha så stora storlekar, dom har xl men dom är små i storleken.

och i turistorterna är det bara pirat kläder som adidas,lacoste,diesel,mfl

ölen är kanon god, deras lokala som kaminiza och "burgasko" (har endast ett bulgariskt namn med ett guldfärgat skepp på och en grön ring och texten stor på en röd "banderoll") föredrar jag,både billig och super god!
/Tom

Gammal 2012-01-24, 17:39

Gäst

Talking Sunny Beach
Efter att ha varit i Ayia Napa, Alanya och SB nu de 3 senaste åren måste jag rekommendera SB eftersom de helt klart var bäst! Festerna är de galet mycket folk på kommer åka ditt igen denna sommaren med ett gäng polare!

Ses i sommar!
Svara med citat

Gammal 2012-01-24, 21:17

UPTours

Nykomling
UPTours är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2012

Rykte: 0

Standard
Jantra är belägen lite utanför centrum. jag vill tro ungefär 15+ minuter från Den Glade Viking.

Det är OK med ungdomar på det hotellet. Men dom flesta är finska. Så brukar det vara i alle fal :-)

Jag kan rekommendera Hotell Svejest som ett bra ungdomshotell. Hotellet är relativt enkelt inrett, men det är rätt centralt(5 minuter från Den Glade Viking i centrum).
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8