Citat:
Ursprungligen postat av Tuuan
Tack för tipsen. Får hoppas att det inte är 40 grader haha. Det är fruktansvärt mycket.
Jag har också en fråga. Finns det mycket prostitution och sånna strippklubbar? Fick höra att det finns mycket strippklubbar och prostitution. Finns det områden man bör undvika i SB? Eller är det bara att hålla sig till turistområdet så är allt fine 
|
stripp klubbarna ligger tyvärr innne i turistorterna, men man ser inget av det förutom bilder på lättkläddda damer på utsidan, vad det gäller prostution så har ja sett dom några gången oxo, 2 gånger så har dom kommit fram och "erbjudit sina tjänster" då jag gick själv och inte med min sambo dom senaste 7-8 resorna vi gjort ner dit.. då vi är lite äldre så skulle ja kunna tänka mig att dom är ute fram imot småtimmarna och försöker på fulla turister.
ställen man ska undvika är att gå runt ensam på ödsliga mörka gränder nattetid och även stränderna på nätterna då det har hänt att "falska vakter" kräver turister på pengar då dom påstår att det är förbjudet att vistas på stränderna då,folk har även blivit rånade där.
men ska man gämföra så är det inte farligare än att gå runt i vilken storstad som helst här hemma...
bara att använda sunt förnuft och inte vara för påvärkad då man är ett lätt offer för tex rån.
/Tom