ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-07-07, 11:55

Gästen123

Standard Vädret i Bulgarien
Ska dit snart, men vädret är inte det roligaste. Brukar det vara så i Bulgarien?
Svara med citat

Gammal 2010-07-07, 12:00

Lordinzane

Medlem
Lordinzane är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 0

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gästen123 Visa inlägg

Ska dit snart, men vädret är inte det roligaste. Brukar det vara så i Bulgarien?
Tjena!

Ska med dit snart, var kollar du vad det är för väder?
Svara med citat

Gammal 2010-07-07, 12:15

Gästen123

Standard
YR.NO
KLART.SE
Svara med citat

Gammal 2010-07-07, 12:20

Lordinzane

Medlem

Standard
Men där kan du väll inte se vädret i Sunny beach eller? Står bara burgas.
Svara med citat

Gammal 2010-07-07, 12:36

Gästen123

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Lordinzane Visa inlägg

Men där kan du väll inte se vädret i Sunny beach eller? Står bara burgas.
Værvarsel for Slanchev Bryag i Burgas (Bulgaria), 26 moh. – yr.no
Svara med citat

Gammal 2010-07-07, 12:56

Lordinzane

Medlem

Standard
OK!

Tack, usch ja vädret ser ju inte lovande ut, åker på Lördag får hoppas på bättre väder helt enkelt.
Svara med citat

Gammal 2010-07-08, 20:28

Nollaseppasignolla

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gästen123 Visa inlägg

Otur med tanke på vilket kalasväder det ska vara här hemma i Sverige.. Men Bulgarien hör väl inte till de solsäkraste ställen man kan befinna sig på, då borde du åkt till nån grekisk ö i egeiska havet istället dom har i snitt 0mm regn perioden juni-augusti. Hoppas ni får bra väder nästa vecka och att inte svarta havet inte är så grumligt som det brukar vara. Tyvärr vid regn och blåst brukar det vara grumligt ett tag efter och många maneter dock ofarliga diton men ändå.
Svara med citat

Gammal 2010-07-09, 10:16

Bulgarien nästa??

Standard Bulgarien nästa??
Jag och en kompis funderar också på att åka till Sunny beach nu på måndag (12 juli) men blir också lite avskräckta av väderprognoserna. Enligt SMHI ska det vara sol tis, fred-sön. Men onsdag och torsdag visar på åska och regn. Nederbörden visar dock 0,2 mm/6 h och 0,8mm / 6h, vilket jag inte uppfattar som mycket. Men vad innebär detta? Kommer det regna mycket, lr är det bara småskurar tror ni?
Svara med citat

Gammal 2010-07-09, 11:49

Lordinzane

Medlem

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Bulgarien nästa?? Visa inlägg

Jag och en kompis funderar också på att åka till Sunny beach nu på måndag (12 juli) men blir också lite avskräckta av väderprognoserna. Enligt SMHI ska det vara sol tis, fred-sön. Men onsdag och torsdag visar på åska och regn. Nederbörden visar dock 0,2 mm/6 h och 0,8mm / 6h, vilket jag inte uppfattar som mycket. Men vad innebär detta? Kommer det regna mycket, lr är det bara småskurar tror ni?
Tjenare!

Jag är med smått orolig för jag åker på Lördag men sätt till mängden tror jag inte det lär bli regn som här i Sverige då det öser ner, balkan länderna är kända för att ha någon skur då och då speciellt Bulgarien. Men det kommer nog inte vara några som helst problem att åka ner. Tänk positivt och tänk att väder prognoserna inte alltid har rätt så tror jag att det blir bra
Svara med citat

Gammal 2010-07-09, 11:55

Lordinzane

Medlem

Standard Åk på Vetja!
Var nyfiken på att få se prognosen igen så jag kollade upp vädret lite snabbt, Om du åker på måndag och stannar i en vecka så kommer du ha sol hela veckan Men man kan aldrig lita på väderprognoser till 100%

Zonnestrand (Sunny Beach) Väderprognos Zonnestrand (Sunny Beach) Väder Väderprognos | Zoover

Hoppas Söndagen också ändrar sig så man kan börja sola även där
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8