ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-05-24, 14:58

TompaLee

Nykomling
TompaLee är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2010

Rykte: 0

Standard Tsarevo Serenity Bay
Hej,

Jag och min familj ska åka till Tsarevo Senerity Bay i mitten av Juli. Vi har med våra barn med oss som är 1 och 5.
Är det någon som kan rekommendera lite utflykter?
Vad ska man tänka på?
Finns det mygg?
Är det ett bra hotell?
Maten?

Vore tacksam om någon trevlig människa som varit på hotellet kunde skriva några rader...

/TompaLee
Svara med citat

Gammal 2010-06-20, 10:28

Sumpan

Standard Dåligt med svar
Oj da! Verkar inte vara ngt vidare med tanke på dåligt med svar. Gör mig lite orolig med tanke på vi också ska dit. Kanske vi kan få fart på denna tråden snart(förhoppningsvis). Såg att det fanns lite info från -07 men det ju tre år sedan så mkt kan ha hänt. Vad finns det för utflykter? Vad bör man se? Vad ska man åka? Hoppas det kommer lite mer svar nu...
Svara med citat

Gammal 2010-07-02, 14:50

Ingo

Standard Våga prova all mat
Åker till Serenity Bay på onsdag 7/7 och stannar 2 veckor, vi är totalt 10 st i sällskapet har ingen erfarenhet av just detta hotell, men har varit 5 år i rad på olika All inclusive hotell i Bulgarien
Vårt råd är att våga prova dom Bulgariska rätterna och inte bara äta friterad mat typ fiskpinnar och pommesfrites, du kommer ej att ångra dig
Har bott en halvtimme söder ut tidigare och då tog vi en taxi till Primorsko och shoppade
I övrigt gällande utflykter så är vi inte typen som åker ut och kollar på väderkvarnar mm
Mygg har aldrig varit något problem

Ha det gött !
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8