Hmmm klart man ska resa med småbarn det har jag alltid gjort..mina har nu blivit äldre men första resorna tog plats runt ettårsåldern. De älskar att bada och leka i den åldern ju

Men det är sant att man får omdefinera vad en semester är.Det blir ju så att barnens behov styr semestern. Saker jag inte tänkte på innan jag reste med barn blir superviktiga. Tex att rummet går att låsa inifrån med hög barnspärr. Spenderade två vecor på cypern med att ha en ettåring som gjorde utbrytningsförsök ur rummet(jättekul) så att man fick barrikadera dörren flera g om dagen. Ej heller kul att ha en ettåring eller större barn som klättrar på balkongen när man försöker sitta där och mysa en stund

De är ju aktiva och nyfikna

Att ha läkare och apotek på hotellet har vi haft mycket användning av, det har varit vattenkopper stukade fötter öroninflamatiner halsfluss etc på alla våra resor. Barn blir ju sjuka ofta när de är små.Plus att man hänger ju mest på hotellet för att de vaknar tidig äter badar sen sova middag efter lunch. det går mycket tid till rutiner precis som hemma. Bärbar dvd är underbart, ritböcker, leksaker ett måste.. Men alla barn är ju olika. Annars har jag bara positiva erfarenheter av att resa med barn, jag har 3 pojkar och alla har alltid njutit av att resa!