Reg.datum: maj 2007
Rykte: 0
|
Hotel Laguna Park.
Hej Tom & Jenny plus bebis.
Jag bodde på Laguna park 2007 & 2008 med fru och dotter hon va 9 år sist vi va där.
Vi stortrivdes där verkligen, men när vi bodde där så var det inte all inclusive det blev det 2009, 2008 hadde dom börjat med att bygga en tillbyggnad till hotellet och när vi åkte förbi där 2009 så såg det allmänt uppfräschat ut.
Så fråga 1, 2, 5, kan jag inte svara på, men frukosten va ok och vi åt lite lunch ibland i poolserveringen och det va inget fel på maten där heller.
Ja du får utan problem in en spjälsäng.
Ja det är mycket lugnt runt hotellet, du tänker på störande ljud som håller barnet vaken på natten?
Då har ni valt rätt hotell för det ligger såpass bra till att det är inte långt till "skrålet" men tillräckligt långt bort för att man inte ska störas.
Och eftersom det mest är barnfamiljer som bor där så slipper man oljud på natten. (skulle däremot inte rekomendera hotellet till någon som vill ligga bakis hela förmiddagen....)
Personalen va alltid trevlig, städning varje dag och det funkade bra och efter att dottern gav vår städerska en 5 leva sedel så sken hon upp lite extra varje gång vi möttes.
Det fanns en liten supermarket 10 meter från entrén, en till lite större 50 meter från entrén.
När vi bodde där så va det blandat med gäster skandinaver, engelsmän mm.
Vi stortrivdes på hotellet av flera orsaker, tyst och lugnt, mysigt poolområde jag och dottern slet ut vattenrutschbanan :-) inte så stor men trevlig.
Och när vi ville åka större men inte orkade åka till Nessebars vattenland eller det som ligger i SB så gick vi till hotel Kuban vid blommstergatan dom har ett gäng vattenrutschbanor det är lite mer fart på, man kan köpa åkband fast man inte bor på hotellet 75 kr/st för hela dagen vi gick dit på 10 min.
Nära till stranden man är där på 5-10 min.
Marknads området 15 min.
Vi skulle ha bott där 2009 oxå men jag fick för mej att vi skulle testa Hotel Victoria istället (nice med strand läge tyckte jag) det fick jag äta upp, både fru & dotter och även jag längtade till Laguna park istället, Victoria kändes klart överreklamerat ( förutom strandläget :-) ).
Sammanfattning: Bra familjehotell med bra läge, behagligt promenad avstånd till det mesta.
Rekomenderas.
Trevlig resa, själva prövar vi på Turkiet i år efter 7 år i Bulgarien, men jag blir inte överaskad om vi hamnar i Bulgarien nästa år igen :-)
Bild 1: Dottern sov i en liten bäddsoffa men med den ihopfälld så blir det gott om plats till spjälsäng.
Bild 2: Den närmaste supermarket butiken.
Bild 3: Vattenrutschbanan.
Bild 4: Vattenrutschbanan/lilla poolen.
Bild 5: Stora poolen, pool restaurangen.
|