ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-12-29, 22:13

gittis

Nykomling
gittis är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2008

Rykte: 0

Cool Sunset resort Pomorie/Bulgarien
Jag, min man och två tonårsbarn har planerat en resa till Sunset Resort i Bulgarien Juli 09. Jag undrar om någon varit här och vad ni tyckte. Vill också gärna ha tips på tex restauranger, butiker, aktiviteter och sevärdheter.
Svara med citat

Gammal 2009-01-04, 18:49

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av gittis Visa inlägg

Jag, min man och två tonårsbarn har planerat en resa till Sunset Resort i Bulgarien Juli 09. Jag undrar om någon varit här och vad ni tyckte. Vill också gärna ha tips på tex restauranger, butiker, aktiviteter och sevärdheter.

Jo, Bulgarien är ett härligt ställa som jag verkligen kan rekomendera. Jag skulle vilja rekomedera ett Kläd-centrum med kläder från alla värdens håll. Namnet är Moll.

MVH/ Hanna
Svara med citat

Gammal 2009-01-05, 18:10

gittis

Nykomling
gittis är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2008

Rykte: 0

Thumbs up
Hej!
Tack för tipset! Vet du ungefär var det ligger, om det är långt från Pomorie? Har aldrig varit i Bulgarien så jag känner absolut inte till något hälsningar Gittis.
Svara med citat

Gammal 2009-01-12, 15:10

Tommy och Nina

Thumbs up Sunny Beach, Bulgarien
Hej,

Vi har en 1-rumslägenhet i Sunny Beach, 40 kvm, 4 bäddar i nybyggt lägenhetshotel, centralt, 350 m till stranden som vi tänkte hyra ut under maj-sept 2009. Är Ni intresserade så kan Ni kika in på Flores Park, Sunny Beach, Bulgarien Äventyrsbad, cafeer, restauranger och shoppingcentra i närområdet samt nära till Nessebar, gamla stan. Transfer från Bourgas flygplats kan ordnas annars kostar lokalbussarna 2 euro per person, bussen stannar utanför lägenheten, så spar man in många euro på bara detta. (30 euro/person/riktning)

Ha det så länge, Tommy och Nina. Malmö
Svara med citat

Gammal 2011-08-17, 14:47

zuka

Standard
Har vilat med mitt 7-årig barn i juli på Sunset resort i Bulgarien. Vi tog en veckarssemester. Hotelet är stort och fint. Mat är väldig bra för vår smak. Mycket grönsaker, kött i olika former. Det var inget speciellt med maten. Passar väldigt bra till barna. Gott vin. Vi tog all inclusive. Rekkomenderar!! Det finns flera (vanligt toma) restauranger i hotelet, men menuer...är kast. Vi bodde i ett stort rum. Städas bra. Utebelysning saknas på hotelet. Ganska mörkt på kvällerna. Det enda fontänen är ur funktion.Det finns nästan inga aktiviteter. Animation var dåligt. Det var kanske ett par kvällar när man kunde titta på något intressant. Barnklubben man klagade på. Det var inget för barn. Man byter kort som man får på reseptionen mot strand baddukar. Rekkomendrar inte ta. De är lika. svårt att bekräfta sen att den var din. Man måste eresevera plats vid bassänger tidigt på morgon. Bassängerna är stora och fina. Stranden tillhör ej till hotelet. Man måste betala 50 kronor för ett parasol och en strandsäng. Det finns bara en vattenkran på knänivå för att skölja bort sanden från fötterna, när man återkommer från stranden. Och det är för alla 6 stora byggnader. Vatten i havet var inte så...varmt i slutet av juli. Första tre dagar blåste mycket och det var mycket små stnar och sand i vattnet. Stora vågor och även sopor ´kunde finnas i vattnet ibland. Sand i Pomorie är inte ljus. Grå. Utanför hotelet finns ingenstans att gå och titta på. En gata med sorgligt utsikt. Dåliga vägar. Pomorie ligger ca 10 min med taxi. Kostar 100 kr. Där finns ingenting att titta på. Rekommenderar att åka till Nassebar. En trevlig liten stad. Gågator överallt. Vädret var ganska bra. Två gånger var åska ca 2 timmar. Annars är det ca 30-32 C. Blåste från havet ganska bra. Det värsta upplevelsen var - folk. Otrevliga, ler aldrig. Till turisterna iaf. Det kanske avgör att jag ska inte åka till detta landet igen.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8