ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-09-05, 10:00

Jannika

Nykomling
Jannika är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2007

Rykte: 0

Standard SOL Nessebar Mare Bay?
Någon som bott på detta hotell?
Hur är maten?
Hinner man bli less på all inclusive?
Nått gott vintips?
Är det promenadbart in till Nessebar?

Snart bär det av.... 17/9

//Jannika
Svara med citat

Gammal 2008-09-05, 11:13

Gäst

Standard
Vi bodde 1 vecka på Sol Nessebar Mare i juni i år och hade det superbra. Vi bodde på 6:e våningen mot havet - jättefin utsikt. Mycket aktiviteter (samba, vattengympa etc) under dagen och bra underhållning varje kväll på systerhotellet Palace. Inga problem att promenera till Nessebar - vi gjorde då det. Tog taxi tillbaka eftersom det var mörkt då. Vi promenerade även till Ravda men var inte imponerade. Tog även bussen till Sunny Beach en kväll. Eftersom det gick dåligt med bussar tillbaka sent på kvällen, så då blev det taxi till hotellet. (Glöm inte att göra upp om priset innan ni sätter er i taxin ifall ni ska åka).
Jag vet inte om maten skiljer sig mycket mellan de tre systerhotellen men vi var då mer än nöjda på Mare. Tror att Palace hade ännu bättre men det hotellet är ju också lite dyrare. Bay kan jag inte uttala mig om eftersom vi aldrig gick in på det hotellet. Självklart blir det en viss upprepning i maten som serveras och då speciellt om man är där i 14 dagar men så är det ju överallt. Vi tycker då att vi kom ifrån den typiska "grillmenyn" genom att ta all-inclusive. Det kommer vi att göra nästa gång också. Vi åker minst en gång per år till Bulgarien och är inte ute efter partylivet, så för oss passade detta hotell jättebra och återvänder gärna dit igen.
Svara med citat

Gammal 2008-09-05, 13:16

Jannika

Nykomling
Jannika är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2007

Rykte: 0

Standard
Tack för snabbt svar
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8