idag kom jag precis hem från sunny beach och jag vill påstå att det va verkligen skit bra.
lovar att ni som åker ner med vett i skallen och kan bete er som folk kommer ha skit bra där nere
alla som säger att dom blir misshandlade och får pistoler mot skallen och alla vad dom säger nog bara skit snack eller så förtjänar dom det.
jag är ganska kräsen av det jag ska tycka om.
kan svara på dom frågor folk har frågat om. havet är skit bra det va varmt och skönt, maten va dö god ( h.c andersen. las palmas, steak house) va några av dom som va skit bra. folket va jätte trevliga iaf.dom hälsar när man går förbi dagen efter
alla ställen har även happy hour under olika tidpunkter.
att man bör se upp med drogerna behöver man inte gör specilt mycket. tror nog man kan bli lika mycket drogad i sverige som där.
nu va ju inte jag på högsäsongen men festade ungdomar fanns det men fjortisar nja inte så mycket. sunny beach är ju en turistort och ingen stad tror inte man åker dit för att kolla byggnader. isåfall är det bara dra till nessebar eller längre in i landet. åka till burgas kostar c.a 70leva.
och en sak till som drabbade oss va att min flickvän fick ont i magen och hamnade på en klinik som tog överpriser tyvärr gick på 340euro vilket är 650 leva drygt.
så se till att prata med reseledarna fixsa ingen själva. och täckna försäkring ett bra tips vi fick tillbaka 2000 kr!
om folk skriver och inte håller med lyssna inte på dom. Sunny beach va skit bra alla va dyng trevligt. det va över min förväntan. jag lyssnade med på såna som skrev dåligt om det. men jag fick en bra syn på sunny beach och den va skit bra

så länge ni beter er som vettigt folk är folk vettiga mot er. PS lazur sög as! jävla massa små ungar kom typ klassvis en del såg ut att vara 10 bast. och prova deras mat den är dö god