ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-07-02, 21:40

Gäst

Standard sunny beach skit bra!
idag kom jag precis hem från sunny beach och jag vill påstå att det va verkligen skit bra.
lovar att ni som åker ner med vett i skallen och kan bete er som folk kommer ha skit bra där nere
alla som säger att dom blir misshandlade och får pistoler mot skallen och alla vad dom säger nog bara skit snack eller så förtjänar dom det.
jag är ganska kräsen av det jag ska tycka om.
kan svara på dom frågor folk har frågat om. havet är skit bra det va varmt och skönt, maten va dö god ( h.c andersen. las palmas, steak house) va några av dom som va skit bra. folket va jätte trevliga iaf.dom hälsar när man går förbi dagen efter
alla ställen har även happy hour under olika tidpunkter.
att man bör se upp med drogerna behöver man inte gör specilt mycket. tror nog man kan bli lika mycket drogad i sverige som där.
nu va ju inte jag på högsäsongen men festade ungdomar fanns det men fjortisar nja inte så mycket. sunny beach är ju en turistort och ingen stad tror inte man åker dit för att kolla byggnader. isåfall är det bara dra till nessebar eller längre in i landet. åka till burgas kostar c.a 70leva.
och en sak till som drabbade oss va att min flickvän fick ont i magen och hamnade på en klinik som tog överpriser tyvärr gick på 340euro vilket är 650 leva drygt.
så se till att prata med reseledarna fixsa ingen själva. och täckna försäkring ett bra tips vi fick tillbaka 2000 kr!
om folk skriver och inte håller med lyssna inte på dom. Sunny beach va skit bra alla va dyng trevligt. det va över min förväntan. jag lyssnade med på såna som skrev dåligt om det. men jag fick en bra syn på sunny beach och den va skit bra så länge ni beter er som vettigt folk är folk vettiga mot er. PS lazur sög as! jävla massa små ungar kom typ klassvis en del såg ut att vara 10 bast. och prova deras mat den är dö god
Svara med citat

Gammal 2008-07-02, 23:57

Gäst

Standard
Fast vad du tycker och alla andra tycker behöver inte vara samma sak, det där är ju bara din syn på SB. Finns säkert många som håller med och många som inte håller med .. Men jag kan personligen inte förstå att nån kan tycka om maten i Sunny Beach, har varit där 2 gånger och provade nya ställen varje dag! Tycker det allra mesta var smaklöst eller smakade dåligt, så två gånger till SB får räcka till mig, om 2 dagar bär det av till Naxos
Svara med citat

Gammal 2008-07-03, 00:08

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Fast vad du tycker och alla andra tycker behöver inte vara samma sak, det där är ju bara din syn på SB. Finns säkert många som håller med och många som inte håller med .. Men jag kan personligen inte förstå att nån kan tycka om maten i Sunny Beach, har varit där 2 gånger och provade nya ställen varje dag! Tycker det allra mesta var smaklöst eller smakade dåligt, så två gånger till SB får räcka till mig, om 2 dagar bär det av till Naxos
haha nja okej det är sant. kan bero helt på vad man jämför med. men du han nog inte smaka precis allt där. vi kanske åt helt olika saker. men men ett bra ställe iaf hare bra på naxos =)
Svara med citat

Gammal 2008-07-03, 00:12

LoveIbiza

Medlem
LoveIbiza är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2008

Rykte: 4

Standard
Måste hålla med om att Sunny Beach är bra, fast det är inte det stället som jag åker först till.. om man säger så.
Men om man har något vett i huvudet och inte super sig full tills man inte kan hantera det, så klarar man sig luuugnt. Det handlar också om respekt, sådant som folk dessvärre inte verkar ha år 2008.

Men bara glöm all skit som tidningarna skriver, de smutskastar Sunny Bitch! De skriver om det dåliga som händer och förstorar gärna upp saker och ting.
Åk dit och få egna erfarenheter och se hur det är, var inte rädda för det "okända" (egentligen inte alls ett okänt ställe) och ett ställe som folk gärna kallar för smutsigt och kriminellt.
Senast redigerad av LoveIbiza den 2008-07-03 klockan 00:13. Anledning: Vissel
Svara med citat

Gammal 2008-07-05, 12:37

Tom

Moderator
Tom är inte uppkopplad
Toms avatar

Reg.datum: jan 2004

Rykte: 9

Skicka ett meddelande via MSN till Tom
Standard
allt beror väl på vad man är ute efter.

är man ute efter mysig semester med fin omgivning och söta små hus som i tex grekland,mycket kultur/historia som i egypten, ute efter riktigt varmt väder på 40-45 grader,att maten ska vara som här hemma så ska man inte åka till Bulgarien.

klart det finns kultur/historia även där men inte i sunny Beach.

är man ungdom och är ute efter nattlivet och billigt levende så är svaret åk under högsäsongen/sommarlovet.

är man som oss 35+ och 30+ som gillar att komma hemmifrån och ta det lugnt med behaglig temperatur på 25-32 grader,ligga på en fin strand,gå runt och strosa och gå ut på någon restaurang/pub några kvällar för en billig pening så åk kill Bulgarien i mitten Augusti då det har lugnat ner sig en aning med partyglada ungdommar.

men vill man ha äta mat som hemma och inte prova på nå nytt så ska man nog inte åka till bulgarien,maten är en blandning av grekiska och turkiska köket (den inhemska alltså) men det mesta som serveras är tråkig turistmat som tex kött och pommes,pizza så hitta på en restaurang som serverar bulgariek mat och prova på det istället då dom gör mycket goda och kryddiga grytor/soppor,mm

/Tom
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8