ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-05-28, 19:55

Gäst

Smile Hotell Villa Bora
Åker ner om ett par veckor och undrar nu om någon har bott på hotell Villa Bora och kan berätta lite?
Har letat efter fakta men,har tyvärr inte hittat nått just om detta hotell.
Svara med citat

Gammal 2008-05-30, 16:12

blotgode

Nykomling
blotgode är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via Skype™ till blotgode
Thumbs up Villa Bora
Hej där, var till Sunny Beach förra sommaren, reste ospec. och hade turen att hamna på Villa Bora. Det är ett litet hotell, 17 rum om jag inte minns fel...det är god standard på rummen bl.a air condition, receptionen är bemannad dygnet runt(allt annat i SB är ju oxå öppet dygnet runt, det är en fristående restaurang i gatuplan med sjysst mat, tyvärr brukar det oxå vara något lokalt band som spelar på kvällarna!!passade inte min musiksmak
Det finns ingen pool på hotellet utan man får utnyttja det intilliggande hotellets pool, men det är bara 20 meter dit så man har närmare dit än det hotellets gäster!!!!dom har även en poolbar, inte dumt alls.
Det är inte alls långt till beachen 5-10 min promenad, likaså till Flower Street där hålligånget är...hoppas du är nöjd med svaret, vill du ha mer info så är det bara att kontakta mej....

Gammal 2008-05-30, 17:21

Gäst

Smile
Blotgode

Tusen tack för ditt svar ,är väldigt nöjd me ditt svar.
Men,har du möjligtvis bilder därifrån?
Kram kram
Svara med citat

Gammal 2008-06-07, 09:35

blotgode

Nykomling
blotgode är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via Skype™ till blotgode
Standard Villa Bora
Har några bilder i mobilen, för mej är det inga problem att mms:a dom till dej, vill du lämna ditt nummer så kan du ju göra det privat till mej...

Gammal 2008-08-07, 14:20

Gäst

Smile Villa Bora
Jag och min sambo har just kommit hem från sunny beach och villa bora. Rummet och personalen var kanon men det var väldigt lyhört, vi blev väckta två nätter på grund av ett gäng suputer som inte visste att uppföra sig,annars kan jag rekomendera själva sunny beach god mat,billigt bra strand lycka till på resan! Mvh Arne
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8