Asså jag har varit där 2 g. Första gången ok. bodde bättre och var inte ute alltför mkt..mest sol inför studenten..
Andra året, DET SÖG bodde nära lazur på Lotus hotell. Var ganska ok hotell. men småbarnen tafsade innanför kjolarna på oss..påväg till stranden, när vi itne gav dem pengar... min kompis blev pistolhotat på kontinental hotell o rånad.
Jag fick en dask i baken av en bulgarisk brud (andra året irad) antagligen påtända.
Hasch fanns att köpa i taxibilarna, fanns vissa studenter som köpte o gick på bluffen..att de var bara massa gojja.. (skitsam)
På lazur var vakerna sjuka o gick på folk, UTAN anledning (?)
Såg dessutom en björn i koppel...
Vaddå skabbigt?
Från att varit på en ok resa 2005, så blev 06 droppen. Tyvärr. Fick se all misär med ovanstående plus prostituerade.
Även de fattigaste nyttjar vår turism nu liksom. Det har gått för långt!
Apropå denna partyfesten inklusive entr'e till Lazur är verkligen en bluff!!!
GÅ INTE PÅ DEN! Du betalar 250kr om ja minns rätt "åh du får äta o dricka huuur mkt du vill" Man får ett glas med sprit och flottiga blöta pommes..! Sedan blir alla dyngraka typ.
Så gå inte på detta, det är svenskar som cyklar runt på stan o försöker locka med en.. "Ni kan få dagar på er att bestämma vi kan komma till ert hotell om ni vill ha biljetter osv..."
kan ju tillägga att jag såg en sv brud som sålt biljetter till mina kompisar var ganska o väldigt hög den kvällen på Lazur sedan.
SKAMLIGT!