ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-07-17, 12:53

Popp

Standard Nakenbad Sunny Beach
Är det någon som varit dit och vet om det finns något ställe där man kan sola och bad naken på
Svara med citat

Gammal 2007-07-17, 20:13

Standard
Det finns en bit av stranden som tillåter nakenbad, gå längs stranden mot nessebar, gränsen börjar strax efter 2a piren
Svara med citat

Gammal 2007-07-17, 21:20

Standard Re: Nakenbad Sunny Beach
Citat:
Ursprungligen postat av Popp

Är det någon som varit dit och vet om det finns något ställe där man kan sola och bad naken på
Är du sugen på att lufta tussen???? :idea: :roll:
Svara med citat

Gammal 2007-07-31, 23:22

Popp

Standard Tuss?
Det blir värre det, för jag har ingen tuss. Tack för tipset.
Svara med citat

Gammal 2007-08-01, 06:52

Swedw

Standard Popp !
Dra till Kroatien om du gillar att sola o bada naken ! Där är det såna bad ,både officiella och inofficiella efter hela kusten och det är väl naturismens vagga vad jag förstår. Har varit dit 3 ggr och vi är på väg igen i september. Där finns även stora campingar för tält ,husvagn,lägenheter,
stugor som är enbart för naturister. De som är där är allt från familjer med småbarn till pensionärer. Restauranger ,barer ,affärer allt finns.
kolla : www.cronatur.com
Svara med citat

Gammal 2010-08-20, 18:51

Gäst

Standard nessebar ? Naken bad ?
[quote=;56157]Det finns en bit av stranden som tillåter nakenbad, gå längs stranden mot nessebar, gränsen börjar strax efter 2a piren.............

Hej Har inte varit där me ska dit Nu..2a Piren ? Från var ..Är det mellan nessebar å Pir 2 ? ..från nessebar hur lång är det där ifrån ?

mvh ny på stället ..men gammal i gemet ..önskar svar så fort du kan ..Tack På Förhand
Svara med citat

Gammal 2010-08-21, 12:04

Tom

Moderator
Tom är inte uppkopplad
Toms avatar

Reg.datum: jan 2004

Rykte: 9

Skicka ett meddelande via MSN till Tom
Standard
för en lång tid sedan va det okej att sola naken på den södra delen av sunny beach strand.(alltså längst mot nessebar) men vet ej hur det är nu för tiden.. då jag såg det va det t.o.m staket med skynken som skulle skydda andra från att "smygtitta" på nudisterna...

så gå ut på stranden och gå så långt söderut du kan,annars så fråga någon bulgar som är duktig på engelska.

Gammal 2011-06-10, 01:21

Shaun

Nykomling
Shaun är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2011

Rykte: 0

Question Uppdaterad info om nakenbad?!
Jag ser att inläggen i denna tråd har några år på nacken. Jag undrar om det finns någon uppdaterad information om eventuell del av stranden i Sunny Beach avsedd för nakenbad.
Tack på förhand.
Svara med citat

Gammal 2011-06-14, 23:40

Gäst

Standard
Ja du kan bada naken på södra delen av stranden men var beredd på att snuskiga bulgarer kommer att smygtitta på dig!
Svara med citat

Gammal 2012-05-09, 00:12

Gäst

Standard Ja många nakenbad
Citat:
Ursprungligen postat av Popp Visa inlägg

Discover-Bulgaria.com. Travel to Bulgaria , Activities in Bulgaria, Beaches, Nude Beaches Bulgaria

Home - Nakenbad och nakenhet <a name="top" id="top">.</a>
Svara med citat
Svara

« bulgarien | Priser »

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8