ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-08-03, 02:46

djinghiskhan

Standard Re: Svar: Till Christer J
Citat:
Ursprungligen postat av djinghiskhan

Citat:
Ursprungligen postat av Christer J

Du kanske ska lära dig lite danska först han blev knuffad av barägaren och överkörd av en taxi
Du har nog rätt. Jag trodde att jag förstod danska, men det visar sig att det är lika svårt som att lära sig japanska (för min del). Sorry.

Men det finns en artikel till om en svensk som inte är skrivet på danska. I Alicante (Spanien) försökte de här om dagarna att köra över en svensk med bil. Meningen var nog att döda honom. Läkarna tyckte att det var ett mirakel att han överlevde. Minns inte sajten, men jag skall försöka hitta den igen.
Här kommer sidan: http://www.kvp.se/nyheter/1.768286/s...-turistparadis
Svara med citat

Gammal 2007-08-03, 08:34

Tom

Moderator
Tom är inte uppkopplad
Toms avatar

Reg.datum: jan 2004

Rykte: 9

Skicka ett meddelande via MSN till Tom
Standard
Tack djinghiskhan för "historie lextionen" jag skulle oxo vilja behärska språken, det enda man får lära sig av dom bulgariska "vännerna" är ju standadfraser och svordommar och fräcka ord :-) skulle va kul då man är en trogen bulgarien turist.
och till mm (och alla andra som ser våld) jag har varit därnere 6 gånger mellan 1998-2006 och jag/vi har då aldrig sett något våld varken av bulgarer eller andra turister, vi brukart alltid gå runt och "strosa" på nätterna,händer faktiskt fortfarande att vi är ute till kl 7 på morgonen dock inte så ofta nu för tiden som när man var nere dom 2-3 första gångerna.
men.. men.. man får hoppas på fin väder här hemma nu när skolorna startar så det dyker upp någon lämplig sista minuten i slutet av aug början av sep då drar vi direkt.. jag håller tummarna varje dag då man jobbat HELA sommaren.. 8)
/Tom
Svara med citat

Gammal 2007-08-03, 12:13

djinghiskhan

Standard Svar: Till Tom moderator
men.. men.. man får hoppas på fin väder här hemma nu när skolorna startar så det dyker upp någon lämplig sista minuten i slutet av aug början av sep då drar vi direkt..

Jag hoppas också att de där borta skärper sig och rensar bland småkriminella och outbildade vakter. Hoppas lugnet återställs - jag tror att det kommer att ske inom de närmaste åren. Jag är kanske naiv, men de säger att allt som går upp går ner, och det som går ner går upp. Tidigare eller senare.
Svara med citat

Gammal 2007-08-03, 17:50

Tom

Moderator
Tom är inte uppkopplad
Toms avatar

Standard
jag håller med dig djinghiskhan och hoppas på samma sak. men det känns ju skönt att man har paserat 35 så man slipper bli tagen för att vara en överförfriskad 18 åring på väg hem från Lazur 4 tiden på morgonen! för dom verkar ju råka illa ut där nere hela tiden:-) (sorry va lite ironink bara)
Svara med citat

Gammal 2007-08-04, 05:13

djinghiskhan

Standard Svar. Till Tom moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Tom

jag håller med dig djinghiskhan och hoppas på samma sak. men det känns ju skönt att man har paserat 35 så man slipper bli tagen för att vara en överförfriskad 18 åring på väg hem från Lazur 4 tiden på morgonen! för dom verkar ju råka illa ut där nere hela tiden:-) (sorry va lite ironink bara)
Nej, det är inte ironik. Det ligger nog mycket i det du säger.
Svara med citat

Gammal 2008-02-07, 20:31

Gäst

Exclamation Svar: till 56212
Citat:
Ursprungligen postat av .... Visa inlägg

Det är lögn, de viftade inte med kniv! Det var bråk redan inne i "help", när de kom in så tog vakterna de bara så där, de trodde att de var inblandad, så gjorde de typ motstånd ... Hur som helst, det var en ex-polis som döda honom, jävla *** ****** bulgarien!!
Hur vet du det, hur det gick - din ********? Var du poå plats din tröga, mässiga bondlurk?
Senast redigerad av Tom den 2008-02-10 klockan 15:38.
Svara med citat

Gammal 2008-02-20, 22:28

djinghiskhan

Standard Svar: till Gäst
Var du där själv jävla bondlurk som skall tala om att de var oskyldiga?
Svara med citat

Gammal 2008-03-13, 09:29

anonymous

Thumbs down 90% of the storys about Sunny Beach in swedish newspapers are not correct
Hallo,most of bulgarian hotel-keepers and properties-sellers are frighten to lose some scandinavian tourists after the murder at swedish/iraki tourist.(These 2 tourists going to disco club `Help` in Nessebar really drunk whit knife and knuckle-duster.They get reserved place in the club,they was really agressive ,and threaten to killed the boss at the disco, then the security get outside them...and after 5 min they return again in the disco and taking out the knife and knuckle-duster...after that the guards get really mad...) in this sory the guards and tourists are guilty...
But for 90% of `bad` storys about Sunny Beach in swedish papers are LIE.Most of tourists Fake Assault, Theft, Rape Claims get compensation payments.
Bulgaria: Bulgaria Police: Foreign Tourists Fake Assault, Theft, Rape Claims

Еven оne swede arrested for Theft in Sunny Beach last summer,but swedish media dont report it.
Bulgaria: Swedish Tourist Arrested for Theft in Bulgaria

In Bulgaria alcohol is cheaper that all resorts in Europe,and whit combination whit really nice hotels in bulgarian coast...Bulgaria is one of top destionations in Europe.
We hope more swedes will come in Bulgaria this summer
Svara med citat

Gammal 2008-06-27, 16:45

Gäst

Standard ...
Jag säger såhär Svenskar ink mig säger att invandrare är välkommna till sverige OM dom sköter sig. När jag åker utomlands så respekterar jag alla som bor där nere och beter mig inte som ett svin.
Svara med citat

Gammal 2008-07-06, 23:32

Gäst

Standard
djinghiskhan - du som påstår att alla svenskar är fega och bara sparkar, hoppas du träffar på nån av de som inte tackar nej till man mot man med dig. Du snackar bara massa skit och kan inte hantera det svenska språket. Försvinn från forumet.
Svara med citat

Gammal 2008-07-07, 07:18

Tom

Moderator
Tom är inte uppkopplad
Toms avatar

Exclamation
nu lugnar vi ner oss mina vänner, kul att ni skriver i forumet men vi ska hålla oss till "ämnet" och inte hålla på med personangrepp.

inge kul om ja ska få sitta och redigera/radera era inlägg

make love not war

/Tom
Senast redigerad av Tom den 2008-07-07 klockan 17:43.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8