ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-03-13, 20:29

Johanna

Standard Perun i Nessebar
Är det någon som varit i Nessebar och vill dela med sig av sin erfarenhet. Jag tänkte ev åka ner i maj med mina tre barn, 3, 13, 15 år. Är intresserad av hotellet Perun, har någon varit där? Läste att stränderna är privatägda i Nessebar, innebär det att det kostar att bada? Kostar solsolar något på Perun vid havet?

Vänligen Johanna[/b]
Svara med citat

Gammal 2007-03-14, 16:28

Tom

Moderator
Tom är inte uppkopplad
Toms avatar

Reg.datum: jan 2004

Rykte: 9

Skicka ett meddelande via MSN till Tom
Standard
på stranden får du vara men ska du ha en solstol så kostar dom 30:- lika med parasol.
misstänker att du ska bo i "Nya nessebar" och det växer så det knakar där ute.. det ligger ca: 2 km från Sunny Beach. kolla i resebilder/Bulgarien där hittar du kort från Nessebar(Gamla)
/Tom
Svara med citat

Gammal 2007-03-24, 23:53

fia

Standard
Jag och min 11-åriga dotter var i Nessebar maj-06 och blev väldigt förtjusta i detta mysiga ställe. Var förbi och tittade på Perun, vilket faktiskt såg lite slitet ut, men ett jättebra läge. Rekomenderar annars hotell Arsena, ett toppenboende med god och varierande frukostbuffé. Hoppas ni får en bra semester, vår var den bästa hittills!
Svara med citat

Gammal 2007-05-07, 20:14

pinknrj

Standard Re: Perun i Nessebar
hej jag ska åka med min mamma och mina 2 bröder i maj. villket datum ska ni åka?. vi hade tänkt oss att hyra ett hotelrum på perunn för att det verkar så fint. jag skulle också vilja veta mer om perun:D

mvh// Daniel
Svara med citat

Gammal 2008-06-22, 08:41

Gäst

Thumbs up Hotel Perun
Hej!
Vi var i nya Nessebar nu i juni och bodde på hotel Perun. Superbra hotel!!! Vi var supernöjda. Fräscha rum,trevlig personal,jättetrevlig hotelbar,nära till stan och det ligger verkligen på stranden. Kan varmt rekomendera det. Däremot så kan jag flika in att det ligger ca5km från sunny beach(inte 2) och ca 1,5km från gamla Nessebar. Har själv varit i både sunny beach och sveti vlas förut och jag måste säga att nya nessebar är lätt bäst utav de tre resemålen.
Svara med citat

Gammal 2008-07-10, 21:32

Finadina

Nykomling
Finadina är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008

Rykte: 0

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej!
Vi var i nya Nessebar nu i juni och bodde på hotel Perun. Superbra hotel!!! Vi var supernöjda. Fräscha rum,trevlig personal,jättetrevlig hotelbar,nära till stan och det ligger verkligen på stranden. Kan varmt rekomendera det. Däremot så kan jag flika in att det ligger ca5km från sunny beach(inte 2) och ca 1,5km från gamla Nessebar. Har själv varit i både sunny beach och sveti vlas förut och jag måste säga att nya nessebar är lätt bäst utav de tre resemålen.
Hej!
Skulle jätte gärna vilja ha mer info av dig ang Hotel Perun. Ska dit med mina döttrar i början av Augusti.
Svara med citat

Gammal 2012-02-07, 19:07

Gäst

Thumbs up Hotel Perun Nessebar
Hej! Vi bodde på Perun i juni-11 och var mycket nöjda. Hotellet är enkelt men mycket mysigt och familjärt. Trevlig och engagerad personal som inte kunde så bra engelska. Frukosten var enkel men nyttig. Hoppas att kocken är kvar för maten var utsökt och billig. Vi stördes inte av trafik eller musik. Hotellet ligger precis vid stranden som är jättefin och barnvänlig . Vi brukade ligga vid den lilla poolen och gå ner till stranden och bada i de härliga vågorna. På det sättet blev det gratis. Vi kan varmt rekommendera Nessebar och Hotel Perun! Nästa gång vi åker dit tar vi halvpension pga den goda maten.
Svara med citat

Gammal 2012-04-15, 16:46

LenaLof

Nykomling
LenaLof är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2012

Rykte: 0

Standard Tips kring Nessebar
Jag har inte testat hotellet som det frågas kring; vi valde att bo i gamla Nessebar och heller promenera till stranden. Vi älskade att bo mitt i staden med allt liv runt knuten, men alla¨är ju olika.

Det stämmer att solstolerna (och parasoll) kostar. Vi var där i månadsskiftet juni/juni och plötsligen hade priserna nästan fördubblats över natten när det blev juni. Var tydliga om ni inte använde parasollen, den kostar lika mycket som sängerna.

Lite tips och tyckande kring Nessebar samlat här

/Lena
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8