ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-08-07, 03:36

J

Standard Nyår i Amsterdam
Jag undrar om man som 18-åring kan åka till amsterdam och festa på nyår. Är de någon som har varit där? eller rekomenderas något annat ställe som det är mycket drag i på nyår?
Svara med citat

Gammal 2007-10-15, 17:56

Hardstyler

Nykomling
Hardstyler är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2007

Rykte: 0

Standard
Jag har vart i Amsterdam, och tror nog det e jävligt nice å festa där på nyår ^^ Sen beror det på va du lyssnar på musik lite oxå, jag själv föredrar rave-fester å det har de gott om där Annars e staden hur nice som helst, mycke annorlundare än Stockholm och finns många festställen, ska åka tillbax dit nästa år!
Svara med citat

Gammal 2008-10-15, 21:50

sthlmsbrud

Smile Nyår i amsterdam?
Jag och några tjejkompisar tänkte åka till amsterdam på nyår, har bokat flyg & hotell. Men undrar om det är dyrt att leva där? Äta, klubba osv. Tacksam för svar!
Svara med citat

Gammal 2008-10-15, 22:25

Hardstyler

Nykomling
Hardstyler är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2007

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmsbrud Visa inlägg

Jag och några tjejkompisar tänkte åka till amsterdam på nyår, har bokat flyg & hotell. Men undrar om det är dyrt att leva där? Äta, klubba osv. Tacksam för svar!
maten kostar ungefär lika mycket som i Sverige, men smakar faktiskt bättre (de använder ju sig av mera närodlat osv).. samma sak gäller klubbandet, ungefär samma priser som här, alkoholen är lite lite billigare och vad det gäller inträdet så är det ju olika från ställe till ställe
Svara med citat

Gammal 2009-10-28, 13:55

Erika G

Medlem
Erika G är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2008

Standard
Har också funderingar på Amsterdam nyår, men jag vet absolut inget om staden. Var är bäst att bo? Vilka områden osv? Hur tar man sig lättast runt? Andra tips?
/Erika
Svara med citat

Gammal 2010-10-16, 16:03

Gäst

Standard Reseguide
Här är en reseguide som tar upp en del av frågorna ni har. Fakta & reseguide om Amsterdam i Holland
Svara med citat

Gammal 2011-11-11, 00:46

Godof183

Nykomling
Godof183 är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2011

Standard
Vi är fyra grabbar som ska dit över nyår. vore coolt o hooka.
hör av er, Godof_183@hotmail.com

Citat:
Ursprungligen postat av sthlmsbrud Visa inlägg

Svara med citat

Gammal 2011-12-23, 22:07

alanyabrudar

Nykomling
alanyabrudar är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2011

Standard
Jag och min kompis ska också till Amsterdam över nyår.. Vi ska bila ner från Skåne.. Så finns ev. 2 platser i bilen vid intresse!

Vi har dock inte letat hotell än då jag har vänner som bor där nere.. Men vad kostar hotell per natt?

Lägg till mig på facebook om ni ska till Amsterdam så kan vi snacka mer!

sök på min mejl, mallju__@hotmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8