ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-02-08, 09:09

zhafari

Nykomling
zhafari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2012

Rykte: 0

Standard Aussie i höst alt. i april (kortare)
Jag , 26 årig tjej, vill åkaaaa till Australien, jag ska göra det, innan det som många säger "känns försent". Jag måste skriva hp-provet och kan sen tänka mig att åka dit en kortare visit för att känna på det, typ en månad och komma hem sen till svenska sommarn. Eller dra, om jag inte kommer in på skolan, och köra working holiday i ca 6 mån.

Vill gärna ha sällskap! Hör av dig om du är likasinnad och gärna i samma ålder ungefär.
Skriv på mejlen jenny.hanell@gmail.com eller adda på fb.
Svara med citat

Gammal 2012-03-09, 11:13

Gäst

Standard
Hej, jag är också jättesugen på Australien! Är 23 år gammal och rätt äventyrlig av mig. Älskar att få träffa nya människor och prova nya saker.
Kommer att ha en bra budget till sommaren men vet inte när du har planerat att åka? Jag tänker mig till hösten..
Jag är väldigt ny på detta så har inte kollat upp så mycket ännu men hör av dig om fortfarande är sugen på att åka med någon så kan man kolla upp allting tillsammans!
Svara med citat

Gammal 2012-03-10, 23:11

zhafari

Nykomling
zhafari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2012

Rykte: 0

Standard Wii
Tjena, vad kul att du kände dig träffad
Jag ville se lite hur responsen blev, har inte några större planer mer än det jag sagt. Väldigt öppen och som sagt känns det lite som det beror på hur läget ser ut i höst men jag ska försöka spara så möjligheten finns.
Vill du arbeta WH? Vi kan väl prata mer på fb eller mejlen; jenny.hanell@gmail.com
Yes värt att kolla upp och höras mer! :-))

Ha det!! /Jenny
Svara med citat

Gammal 2012-03-15, 16:46

Gäst

Standard Australien i sommar
Hej!

Jag har precis bokat biljett till Melbourne 7 maj. Kommer jobba i ca två månader och kommer behöva folk att dela lägenhet med. Åker med en kompis (21 år, irländare, kille) och jag själv är en 24-årig tjej. Så om du/ni funderar på Melbourne i sommar och behöver boende pratar jag gärna vidare via mail eller fb!

/Sabrina
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8